zaterdag middag naar divoza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

zaterdag middag naar divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 22:55

lekker inkopen door voor de winter alvast.

winterdek pagony outdoor medium 200 grams. is dan in de aanbieding
br peesbeschermers.
en stalschoenen(bergschoenen)

ik neem in ieder geval genoeg geld mee. Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:00

Ik ga in November maar eens naar divoza, dan zijn de thermolaarzen in de aanbieding, toch? Die moet ik echt hebben voor de winter!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 10:23

Divoza.... daar kom ik echt NOOIT meer.... (in Zoetermeer althans).... wat een K.U.T. personeel daar zeg.... totaal geen service en je moet soms uren wachten eer de KAK-dames eens tijd hebben om je te helpen.... Nee mij zien ze daar nietmeer terug!!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 10:36

ik ga altijd naar leek en daar is het pers goed hoor

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 10:36

Cinzano schreef:
Divoza.... daar kom ik echt NOOIT meer.... (in Zoetermeer althans).... wat een K.U.T. personeel daar zeg.... totaal geen service en je moet soms uren wachten eer de KAK-dames eens tijd hebben om je te helpen.... Nee mij zien ze daar nietmeer terug!!


Inderdaad, ze kunnen wel aardig zijn maar echt verstand hebben ze niet Verward . Ik ga nu sinds kort naar van Rijs en dat bevalt me echt súper! Vooral de service en de klanvriendelijkheid vind ik daar toppie!

Maar heel veel plezier alvast, en niet té veel kopen he Knipoog .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

xXfamkeXx

Berichten: 129
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: de wilgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:06

k ga ook altijd naar leek en ik vind het daar een hele leuke winkel hoor

Djoke mis you

Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:11

Cinzano schreef:
Divoza.... daar kom ik echt NOOIT meer.... (in Zoetermeer althans).... wat een K.U.T. personeel daar zeg.... totaal geen service en je moet soms uren wachten eer de KAK-dames eens tijd hebben om je te helpen.... Nee mij zien ze daar nietmeer terug!!


Ben het helemaal met je eens. Wat een Misselijk personeel daar! Oke, er lopen oko een paar die heel aardig zijn, maar ook van die figuren dat ik denk Scheve mond .

Toch kom ik er wel. Andere winkels zijn helemaal ver. Ze hebben aardig veel spullen. Ik ga er alleen heen als ik iets nodig heb (nu dus Haha!)
Wel handig zijn die spaarpunten, ga ze als ik er heen ga (mischien ook wel zaterdag middag Lachen ) maar inruilen. Ik denk dat het de laatste keer zal zijn dat ik daar kom. Want echt iets nodig zou ik niet hebben.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:15

Tancreda4"]
[quote="Cinzano schreef:
Divoza.... daar kom ik echt NOOIT meer.... (in Zoetermeer althans).... wat een K.U.T. personeel daar zeg.... totaal geen service en je moet soms uren wachten eer de KAK-dames eens tijd hebben om je te helpen.... Nee mij zien ze daar nietmeer terug!!


Ben het helemaal met je eens. Wat een Misselijk personeel daar! Ik ga er alleen heen als ik iets nodig heb (nu dus Haha!)
[/quote]

Nou als ik echt iets nodig heb ga ik naar de Hypoplaza, daar helpen ze je tenminste normaal.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:21

Cinzano schreef:
Divoza.... daar kom ik echt NOOIT meer.... (in Zoetermeer althans).... wat een K.U.T. personeel daar zeg.... totaal geen service en je moet soms uren wachten eer de KAK-dames eens tijd hebben om je te helpen.... Nee mij zien ze daar nietmeer terug!!


Ben het er TOTAAl mee EENS.
Stelletje (PIEP) mensen, als ze ooit nog eens ontslagen worden vinden ze NOOIT geen andere baan.
Niemand wil ze hebben.

Ik ga nu naar MR- Ed super store.

GEWELDIGE winkel *LOL* perfect personeel en goede service.
En dan service voor alles hebben ze het artikel niet bestellen ze het toch gewoon.
Zonder extra kosten aan verbonden.

Kijk op www.mr-ed.nl voor meer info over deze SUPER winkel.

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:12

dreamegirl schreef:
ik ga altijd naar leek en daar is het pers goed hoor


Mwah niet allemaal. Ik ga naar een klein paardenwinkeltje (dezelfde kwaliteit maar voor minder Haha!) en zij helpen echt geweldig en ze hebben er zeker verstand van! En ze hebben ook alles tweedehands en je kunt dingen terug brengen als het niet goed is. Moet je bij divoza eens doen..........

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 21:50

LuvdaTossa"]
[quote="dreamegirl schreef:
ik ga altijd naar leek en daar is het pers goed hoor


Mwah niet allemaal. Ik ga naar een klein paardenwinkeltje (dezelfde kwaliteit maar voor minder Haha!) en zij helpen echt geweldig en ze hebben er zeker verstand van! En ze hebben ook alles tweedehands en je kunt dingen terug brengen als het niet goed is. Moet je bij divoza eens doen..........
[/quote]nooit problemen gehad met wat terug brengen
laatst een zomerdeken werd helemaal raar aan de binnenkant.
kreeg het zelfde dek weer nieuw + het rare deken mocht ik voor de helft overnemen.
vondt ik een goede service..

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:21

Noureyev schreef:

Ik ga nu naar MR- Ed super store.

GEWELDIGE winkel *LOL* perfect personeel en goede service.
En dan service voor alles hebben ze het artikel niet bestellen ze het toch gewoon.
Zonder extra kosten aan verbonden.

Kijk op www.mr-ed.nl voor meer info over deze SUPER winkel.


ik ga ook meestal naar mr-ed, ook wel eens naar Commijs (in Rotterdam) of van Rijs.. zijn allemaal wat kleinere winkels dan divoza maar veel klantvriendelijker!

kleinere spulletjes als wormenkuren en vliegenspray enzo koop ik gewoon in Delft in de stad, daar is een klein winkeltje.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 23:03

grappig, die verschillen over Leek en Zoetermeer hoor je vaker.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:44

LuvdaTossa schreef:
Ik ga naar een klein paardenwinkeltje (dezelfde kwaliteit maar voor minder Haha!) en zij helpen echt geweldig en ze hebben er zeker verstand van! En ze hebben ook alles tweedehands en je kunt dingen terug brengen als het niet goed is.

Moet je bij divoza eens doen..........


Helemaal mee eens.... bij Divoza doen ze zo onwijs moeilijk met dingen terugbrengen of ruilen!!!!
Laatst per ongelijk een verkeerde shabrak gekocht (veelzijdig i.p.v. dressuur) maar mocht hem dus mooi NIET omruilen van die kakkers!!
Zit je dan.... met een shabrak die niet onder je zadel past... Bedankt Divoza (ahum)

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:03

veel plezier! :d

Obelix is gewoon stoer!

savannalover
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: weesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:51

ik ga ook in novermer thermo broek en laarzen kopen..Haha!


Savanna Dressuur :
B + 11
L1 + 6

Savanna Springen :
B + 10
L +

Ricardo dressuur :
B + 2

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:28

EN? Veel gekocht? Alleen de deken? Vast niet!

Ik ben donderdagavond nog even aan het paarden shoppen geweest (in een klein winkeltje in amsterdam) en kwam natuurlijk weer met meer terug dan gepland....

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:14

Ik ga ook altijd naar leek! Echt goed daar hoor! Aardige mensen etc. en leuke spullen natuurlijk!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:41

Ik ben laatst ook nog in Leek geweest, aardig personeel hoor! OK dan! Nog even wat aanbiedingen meegepakt, zoals wat Anky kleding. Normaal vind ik dat spul veel te duur, maar nu had ik 40% korting. Haha! Ik kon er geen rijbroek vinden, dat hebben ze echt heel onoverzichtelijk neergehangen vind ik. Mr. Ed is idd. ook een superwinkel, met aardig personeel.

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:34

Ik heb laatst een vliegenmasker gekocht in Zoetermeer bij Divoza en weer teruggebracht in Leek, totaal geen probleem! kreeg gewoon mijn geld terug.

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:30

ik ga ook altijd naar divoza en ben er wel redelijk te verden over..
had vorige week een seadsaver gekocht en vroeg past hij op alle zadels en toen zeiden ze dus ja..
kom ik thuis past het niet kon ik weer een uur in de auto zitten om hem terug te brengen

ONDERSCHRIFTLOOS

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:20

Beste ireentjuh,

Jij bedoelt Hans Schneijdenberg in de stad.
Daar werkt een vriendin van mij.

Maar Mr-ed is the best

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:54

Ik vind Divoza te ver rijden, ik ben er dus ook nog nooit geweest. Meestal bestel ik via internet of telefoon bij Divoza.

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:25

Heb ik dan zoveel geluk?
Ik had een westernzadel, moesten gaatjes bij de stijgbeugelriemen gemaakte worden (fenders?), dat werd gratis gedaan!
Dressuurzadel op laten vullen bij van Rijs, 2 weken laten weer scheef, ben toen naar Divoza gegaan, en de zadelmaker daar zei dat ik wel even kon wachten, ik heb dat niet gedaan en gezegd dat ik de volgende dag wel terug kwam, perfect gevuld, zadel blijft nu wel goed liggen, en was niet zo duur.
Hypoplaza daarentegen, heb ik ook weleens wat gehaald, maar dan moet je zo'n dagpasje hebben, en heb ooit eens naar een dameszadel gevraagd daar, ze hebben er een paar over laten komen, ik zag toen een kartonnen (leer) uitvoering met waterschade, ik kon er een gewone singel bij uitzoeken, terwijl je een bredere uitvoering nodig hebt, de veiligheidssluiting van de stijgbeugel was vastgeroest, en een balanssingel?? daar hadden ze nog nooit van gehoord, en langere teugels kenden ze ook niet, vind ik niet erg hoor, maar zeg dan gewoon dat je er geen verstand van hebt.
Van Rijs, heeft wel gelijk gezegd dat ze er geen verstand van hadden, en ik beter kon zoeken naar een zadelmaker die dat wel had.
Van Rijs vind ik wel goed, maar vaak erg duur, vooral met reparaties e.d.

Divoza is voor mij om de hoek, en heb eigenlijk nooit last gehad met ze, maar misschien komt dat omdat ik van te voren precies weet wat ik wil.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 17:13

heb ook geen problemen met divoza

is super vindt ik *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 bezoekers