auto huis binnen gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

auto huis binnen gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 23:08

Zit ik vanmiddag lekker te genieten van mijn paardjes,hoor ik in de verte brandweer een politie.
Niet bij stil gestaan.want dat hoor je wel vaker.
Nou goed de paarden waren netjes verzorgt en dus tijd om naar huis te gaan rond een uur of half 3 om om 5 uur te gaan BBQen Vingers aflikken
We rijden dus de lange straat in waarachter wij wonen en komen op het kruispunt naar ons huis toe.
Konden er niet door!!
Het kruispunt was afgezet met linten en overal politie en brandweer! Scheve mond
Wij al helemaal schrik in ons beentjes,want als er maar geen brand is,want mijn huis staat erachter.
Kijken we nog eens goed,voordat we een heel blok om moesten,zien we dat er een auto in de zijgevel van onze achterburen staat geparkeerd Verward
Nou goed wij helemaal omgereden en onze auto voor de deur gezet,uitgestapt en het hoekje om gelopen om toch maar eens te gaan kijken.
Het was dus zo.
De betreffende auto was vanuit haar parkeervak achteruit gereden en raakte daarbij een andere auto aan de andere kant van de straat.Die geparkeerde auto vloog over de stoepband de bosjes in en vernielde finaal zijn linkervoorband.De bestuurder schrok zo vreselijk dat ze ipv de rem het gas in duwde en weer rechtvooruit vloog,terug haar parkeervak in,maar nu dwars door de struiken zo het huis aan de zijkant naar binnen.
Helemaal in een shock dat mens.
Het verhaal word nog erger.
De bestuurder bleek de buurvrouw te wezen van de bewoners en de bewoners zaten buiten te BBQen omdat die vrouw jarig was vandaag.
Nou lekker dan.Geen woning meer en de visite geen fiets want die zat tussen auto en huis.Ik mijn broertje gebeld om te vragen of hij misschien wat koude schotel mee naar huis wilde,en ik vertelde het verhaal.
Hij zegt,joh dat is bij mijn collega dan,want die woont daar. Bloos!
Op dit moment is de woning ontruimd en staat de auto er nog in.Hekken erom heen en maar weer wachten tot alles opgeruimd kan worden.Het is zondag dus dan doet niemand dat hier.
Het huis is ook nog steeds niet onderstud,nee dat kan best tot morgen wachten
Het is nu net een toeristen plekje hierzo,iedereen komt kijken.
Het zou je huis maar zijn.Gelukkig zaten de mensen buiten.
De bank stond tegen de muur waar ze naar binnen is gereden en eindigde aan de andere kant van het huis.De hele keuken is uit zijn voegen en die ligt toch echt aan de andere kant van de woning,moet je nagaan hoe de gevel eruit ziet.Alles is gebarsten en zit nog maar scheef op elkaar.
Ergens ben ik blij dat het niet mijn huis is,want je zult het maar meemaken.


Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:17

oei oei jah ik zou het ook niet willen meemaken maar bij ons gaat dat niet wij wonen namelijk in een flat Tong uitsteken Pling

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:27

Wat een vreselijk maar ook (sorry hoor) ietwat komisch verhaal. Dat alles zo in elkaar grijpt bedoel ik. Maar het zal je huis maar wezen....
In een flat kunnen weer andere dingen gebeuren maar niet zo vaak gelukkig Knipoog Ik wist niet dat er in Brasschaat flats zijn, is ook al lang geleden dat ik er nog geweest ben, er was toen helemaal geen nieuwbouw, alleen rose, gele, lichtblauwe en andere pastel-villa's Knipoog

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:40

Jemig het zal je maar gebeuren !
Maare heb je niet toevallig een foto toestel? Ben erg benieuwd hoe zoiets eruit ziet, kan me overigens wel eenigsinds een voorstelling maken hoor.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 00:01

idd ja best komisch hoe en met wie het gebeurde Haha! maar toch geen fijne happening.

Fototoestel heb ik natuurlijk maar geen rolletje.
Er is wel iemand geweest die foto's heeft gemaakt,misschien de krant.
Zal eens kijken of ik er iets van kan vinden.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 01:23

he verdorie kan niet meer wijzigen,dus dan maar even zo.

Mijn vriend en ik zitten ons hersentjes er nog eens over te breken en staan voor een raadsel.

Zal het even goed vertellen.
De man(bewoner van het huis) keek dus over zijn schutting naar het horen van een knal en zag dus een auto in zijn gevel(toen pas had hij het door).
Hij heeft toen zijn buurvrouw uit de auto gehaald,zij helemaal van de kaart maar toch verteld hoe het gebeurt was.
Maar wij vragen ons toch af hoe kan dat nou.
Zij vertelde dus vanuit haar parkeer vak dat verticaal aan de weg ligt achteruit te zijn gereden en toen tegen een grote crysler voyager te zijn gebots aan de overkant van de straat.Die vloog opzij(dus moet hard gegaan zijn) Zij botst dus als ze in zijn achteruit zit.
Ze verteld van schrik ipv op de rem op het gas te hebben geduwt en dus vooruit in de gevel te zijn gevlogen.
Maar je gaat niet van schrik eerst een andere versnelling opzoeken om vervolgens keihard op het gas te stampen en daardoor een huis binnen te rijden.
Ten eerste stond de auto waar ze tegen aan botste echt een meter in de bosjes dus moet ze wel met een vaart achteruit gesjeest zijn.Das al zoiets.
Daarna gaat ze de auto in zijn vooruit zetten en geeft ze een spuit gas. Verward
Mijn vriend zit in de auto's en zegt,aan de schade van de muur en de auto te zien moet ze minstens 40 hebben gereden(toen wisten wij nog niet hoe het gebeurt was)
Ik denk dat het vanaf die botsing naar de gevel zo'n 15 meter is,dan haal je dus echt geen 40 maar met die schade is het dus wel gewoon vol op het gaspedaal geweest.
Waar wij dus over brainstormen is hoe iemand een botsing maakt in zijn achteruit en daarna van schrik hem in zijn voruit zet en met vol gas een gevel binnenrijd? das toch wel een rare combinatie?
Ik had in eerste instantie zoiets van ja dat kan toch.je rijd achteruit en schrikt je lens en ipv de rem druk op het gas.Ik stond er alleen niet bij stil dat je dat moet schakelen om in zijn vooruit te komen.Dat is toch geen normale reactie als je botst?

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 08:26

was het soms een automaat???

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:04

Soxje schreef:
In een flat kunnen weer andere dingen gebeuren maar niet zo vaak gelukkig Knipoog Ik wist niet dat er in Brasschaat flats zijn, is ook al lang geleden dat ik er nog geweest ben


héhé maar ik woon bij mijn vader in een flat mijn moeder en ik (oficeel) wonen in brasschaat en daar wonen we in een huis! *LOL* Pling

jah en in een flat kunnen dan weer vliegtuigen in vliegen Knipoog Schijnheilig

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:10

Ik zag het in de krant staan vandaag en had deze titel ook al op bokt gelezen. Het is wel een vreemd verhaal maar er zijn wel veel schade daardoor. Ik hoop dat het goed lukt met herstellen.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:17

Jah ik had het ook in de krant gelezen.
Echt raar maar ook een beetje grapig hihi.

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

filou

Berichten: 1547
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:36

Stonden er ook foto's bij in de krant?

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 20:02

Ik vind het ook raar om vanuit zijn achteruit met zo'n snelheid vooruit te schieten. Ook met een automaat moet je dan eerst schakelen. Beetje typisch verhaal. Vorig jaar zomer heeft een hoogbejaarde vrouw hier nog een man op een terrasje doorgereden, ze reed vanaf een kruisinkje zó dwars de stoep op en na een meter of 20 het terras op, ik denk dat ze in paniek haar gaspedaal bleef indrukken. Haar rijbewijs is haar wel afgenomen, die mag nooit meer achter het stuur.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 20:14

Wij hebben er ooit eens 1 gehad die reed op een rechten weg waar je 30 mag (officieel) en die ging door de gevel van een huis die aan de rechterkant van de weg stond of te wel die is ook nog eens ergens de bocht om gegaan waar het niet hoort...
Echt apart zeg dat verhaal..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, bente_sat, DDD3, desireeee_x, Exorcizamus, Hanjan, KaasSouffle_, LesleyAnne, nafkedemi, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 119 bezoekers