In de wei en TTouch

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 08:32

Gisteren Barb voor het eerst alleen in de wei gezet. Op het begin was hij een beetje aan het sjokken en aan het ruiken wie er allemaal had gestaan en een beetje gras aan het eten. Toen ging er in 1 keer een knopje om............. }> steigeren en met zijn voorbenen slaan, bokken, springen en racen door de wei. En een lol dat hij had en mijn moeder en ik genieten superrrrrrr, helaas had ik geen fototoestel bij anders hadden we hele mooie plaatjes. Fototoestel neem ik volgende keer wel mee hoor. Toen hij een beetje rustiger was hebben we hem teruggezet in de stal, eten jammie. Na een half uurtje bij de binnenbak te hebben gekeken zijn we teruggegaan om hem te poetsen. Toen heb ik wat TTouch mondwerk bij hem gedaan. Eerst zijn hoofd naar beneden gedaan arm erom heen. En hij bleef braaf staan Verward Haha! . Toen ik mijn hand in zijn mond stak had hij echt zoiets van ja geef me nou dat snoepje maar, hap hap hap hij snapte er niet veel van maar lekker vond hij het wel. Toen heb ik zijn neusvleugels gemasseerd, dat was zo lief hij trok zijn mondhoek op en begon te knauwen. Dit doet hij ook wel eens als ik het bit in wil doen. Zo lief. En toen hebben we nog een half uur zitten kletsen en toen werden ze nog voor de nacht in de wei gezet. Dus hij had dubbel geluk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Azhari, Binau, FCSA, Jossie, lletam, MairiMacBran, Mark0919, N_B_N, SentiBot, sterregoud en 39 bezoekers