Terug van verweggeweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Terug van verweggeweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 00:18

Ik ben er weer! Na 9 a 10 enerverende dagen in the States heeft continental airlines me weer in goede gezondheid maar wel met giga-jetlag thuis afgezet.
Ik heb zo veel lol gehad! Ongelooflijk, het was echt een supertrip.

Ik ben op een Amish-vleamarket geweest, alwaar er zoveel 'stuff' verkocht wordt, ongelooflijk. Maar sterker nog; er was zelfs een kraam met echt Hollandse souvenirs! Kan je geloven, die prullen met klompjes en delftsblauw waren potverdrie nog goedkoper dan bij ons in Nederland Scheve mond . Voor de goede orde; praktisch alles in het USA-leven is lager geprijsd dan hier in de NL. Ik overweeg emigreren.... Boos!

Ik heb ook een rondrit gemaakt op de REserve WEreldkampioen Palamino roping 1999 Vingers aflikken , heb een rondje over een groot meer ge-jetskied, heb 3 dagen in een echte Amerikaanse trouwerij rondgehangen (rehearsel, wedding, and gift-unwrapping de volgende dag!), ik heb op eigen houtje in de VS rondgereden met de auto en heb vele oude vrienden weer opgezocht. Een hele, hele geslaagde reis .

En nu ben ik weer lekker thuis. Na ongeveer 20 uren slaap geloof ik dat ik vandaag mijn jetlag weer iets heb overwonnen. Ik ben zo blij dat ik mijn eigen paardenbeestjes en kattevriendjes weer kan knuffelen Lovers , morgen ga ik weer eens een rondje rijden. Want mijn [naam verwijderd] is dan misschien wel geen reserve-wereldkampioen ofzo, maar ik heb ze wel vreselijk gemist!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 04:01

Tsk en je kwam niet eens even boktmeeten? Tong uitsteken Maar fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad, Amerikaanse weddings zijn nogal een spektakel he!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:53

welkom thuis dan maar Knipoog leuk dat je het zo naar je zin heb gehad OK dan!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:41

welkom thuis!
Klinkt erg goed! fijn dat je vakantie zo geslaagd is!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:43

Klinkt goed zeg, pictures pleeeease? Haha! Ben uiteraard erg benieuwd naar de palomino! Ik wil ook nog een keer naar the States
Je zat toch bij Michigan? Heb je toevallig nog een Hollands tulpenfeest meegemaakt? Dat schijnt echt super te zijn wat ik ervan gehoord heb.
Ik ben net mijn spulletjes aan het pakken voor een reisje naar Vlieland Haha! Niet te ver van huis maar volgens mij gaan we het precies treffen met het weer OK dan!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:55

Welkom terug !!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:35

Gaaf dat je in the states bent geweest!
Ik ben er 3x geweest en ik wil in de kerst weer naar amerika maar m'n ouders willen niet...Boos!
Fijn dat je weer terug bent Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 08:23

Welkom terug Dees!!! Enne, misschien is Amerika leuk als je werk hebt, jong bent en gezond... Maar heb je dat niet, dan is Nederland toch wel erg fijn hoor!!! We hebben allemaal familie in Amerika (geemigreerd vanaf de jaren 50 en later) , maar ze willen wel hun Nederlandse nationaliteit houden Knipoog