Otje heeft weer kleintjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Otje heeft weer kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 19:59

Otje onze stal poes heeft weer kleintjes celine was bij de geboorte en die belde jacolien dat als ze snel kwam ze nog de geboorte van de rest kon zien. En toen heeft ze mij gebeld ik heb er 3 geboren zien worden van de 5 en ze zijn zo schatig Bloos dit is waarschijnlijk der laatste nestje omdat ze te vaak zwanger is hebben we besloten om der te laten stereliseren of hoe je het ook schrijft jammer voor ons maar beter voor otje maar nu kan ze eerst lekker genieten van der kleintjes Lovers Haha!

foto's volgen

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:10

Ik ben een moordenaar.
Mijn kleine aanloop katje Coba heeft 12 april 3 schitterende nevel grijze poesjes, met zwarte staartjes en oortjes ter wereld gebracht.
Ik was ze al kwijt voor ze een week waren.
Maar een paar dagen terug vond ik Coba weer akelig dik worden (normaal ziet ze eruit als een soort Twiggy katje)
Dus Da gebeld en afspraak gemaakt.
Deze keer zaten er 5 in, maar die zijn samen met de baarmoeder verwijderd.
Als iemand een katje wil gaat ie maar naar het asiel, zitten er zat.
Coba kijkt mij nog steeds boos aan, maar dat trekt wel bij Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 00:00

Groot gelijk, al zu ik ze pas ba de geboorte sterilideren, of was ze nog niet zo ver? Ik vind die eindeloze reeksen katjes ook niks, dan maar het mes erin. Joris vraagt zich na 3 jaar nog steeds af waar zijn ballen zijn gebleven Haha!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 12:43

Pauline schreef:
Groot gelijk, al zu ik ze pas ba de geboorte sterilideren, of was ze nog niet zo ver? Ik vind die eindeloze reeksen katjes ook niks, dan maar het mes erin. Joris vraagt zich na 3 jaar nog steeds af waar zijn ballen zijn gebleven Haha!


katjes zijn gister geboren Haha! dit is der laatste nestje want het is voor haar ook niet leuk. Maar t is de stal poes hij is van niemand dus iedereen had van laat maar behalve een paar en die hebben nu gewonnen met zijn alle hoef je maar een paar euro te betalen voor zoon kleine operatie

(de katjes gaan naar nieuwe eigenaren dus die hoeven wij niet te laten doen)