BIT 100ste Editie!! BIT viert feest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:20

59 euro per jaar.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 16:21

Shiloh schreef:
kan iemand mij vertellen hoe duur de bit is???? en dan bedoel ik als ik er een abbonnement op neem he?


Hoi,

Je kunt eerst een proefabonnement nemen dan heb je 3 nummers voor €12,50. Dit abonnement stopt automatisch. Je kunt je aarna opgeven voor een jaarabonnement en deze kost op dit moment €59.00.

natalie

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 17:36

en die krijg je dan eens per maand? toch?

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 17:38

Ja dat klopt Lachen .

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:28

Met twee keer een dubbel nummer (zomer en winter), dus in totaal 'maar' 10 Bitten per jaar en geen 12. Dit is overigens best gebruikelijk in maandbladen land.

No_Name

Berichten: 10
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:05

heey hebben jullie het nieuwe tijdschrigt CAP al gezien? ik wel hij word bij mijn vader gedrukt het is een blad dat in veel in belgie gelezen wordt er staan veel meer en leukere dingen in nummer 3 is nu net uit ze gaan er naar streven om groter, dikker en beter te worden als de bit van de mensen die hem al lezen hoor ik steeds weer hetzelfde BETER ALS DE BIT!

Afbeelding

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 19:25

Ik koop Bit af en toe los.
Nummer een heb ik ook ooit gehad maar toendertijd gewoon weggegooid Lachen
Nummer 100 heb ik sinds vandaag ook maar wat mij betreft is dit de slechtste uitgave die ik tot nu toe gelezen heb.
Het ergste vind ik nog wel dat een groot deel van dit blad niet over paarden gaat maar over mensen.
Het zal wel aan mij liggen maar het interesseert mij dus echt geen biet hoe lang Anky en Jeroen zijn en hoe zwaar ze wegen.
Net zo min als het me ook maar iets interesseert wat iemand anders gaat doen met 100 euro.
Het artikel over het fokadvies sprak me wel aan maar vond ik weer veel te kort en te summier.
Verder lijken de artikelen steeds meer een herhaling van wat al eerder is geweest. Die artikelen lees ik dan ook niet eens meer.
Naar mijn bescheiden mening begint het blad steeds meer op een soort Penny voor volwassen mensen te lijken.
Ik hou het maar bij mijn abbo's op De Hoefslag en In de Strengen, daar gaat het tenminste over paarden en kom ik zelden of nooit een artikel tegen wat me niet interesseert.
En inderdaad minder advertenties en vooral niet te vergeten een wat handzamer formaat Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 19:46

DePennyBitch schreef:
Ik denk dat nummer 101 heeeeeeeeel erg speciaal wordt!


Is dat het septembernummer? Daar schijnt meer leuks in te staan, heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Knipoog

Anyway, ik heb geen abonnement, ik koop de Bit alleen als er iets in staat wat ik de moeite waard vind om te lezen en te bewaren. Maar dat geldt bij mij ook voor de Hoefslag en voor elk willekeurig ander blad.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 19:56

natalie1977 schreef:
Hoi Promptertje,

Nummer 1 is heel moeilijk te krijgen. Misschien kun je hem via Vraag en Aanbod vinden.

Zelf heb ik hem ook niet Boos!


Volgens mij heb ik nummer 1 nog ergens in een la. Misschien wel verknipt, maar volgens mij heb ik hem wel. Destijds op de manege gekregen omdat het een nieuw blad was. Volgens mij staan er twee paarden op de voorkant, galopperend over het strand met ruiters op hun rug. Een schimmel en een donkerbruin paard. Kan dat kloppen... kenners? Gut, heb ik dan echt een keer een gewild item? Knipoog

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:08

Citaat:
Het artikel over het fokadvies sprak me wel aan maar vond ik weer veel te kort en te summier


Dat was best een leuk onderwerp, was nog leuker geweest als de fokster inderdaad zich correct aan het fokadvies had gehouden.

Nu hadden we er in feite nog niet veel aan.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:21

Mee eens.
En ik meen me te herinneren dat er meer mensen vorig jaar een fokadvies hadden gekregen. Ik had het ook wel leuk gevonden om te horen wat die mensen daar mee gedaan hadden en wat voor een veulens er geboren zijn.
Gemiste kans wat mij betreft: hebben ze een leuk en leerzaam artikel en dan wordt het zo afgeraffeld. Heel jammer.

Cowgirl schreef:
Citaat:
Het artikel over het fokadvies sprak me wel aan maar vond ik weer veel te kort en te summier


Dat was best een leuk onderwerp, was nog leuker geweest als de fokster inderdaad zich correct aan het fokadvies had gehouden.

Nu hadden we er in feite nog niet veel aan.

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:28

volgende maand komt er een stuk in te staan over Edward,
ben wel nieuwsierig

Jolanda28
Berichten: 73
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:54

Hoi,

Ik ben een hele tijd geabonneerd geweest op Bit. Helaas heb ik het op gezegd om dat ik het eigenlijk niet meer goed kon betalen. Koop hem af en toe los als er een voor mij interessant artikel in staat. En hij ruikt altijd zo lekker! Vingers aflikken Maar het 100ste nummer is dus uitgekomen. *LOL* Hartelijk gefeliciteerd hiermee , alle mensen van Bit. Knipoog