Wat moet je nou met zo'n paardekindje??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-01 17:20

Heb vandaag mijn nieuwe bitje geprobeerd. Helaas Boos! te klein Boos!
Woensdag dus een maat groter ruilen.
Kon dus niet rijden/longeren wat ik zou dus heb ik maar uitgebreid geknuffeld/ gepoetst en met Udinde dingetjes gedaan.
Isolda glimt als een spiegeltje en het lijkt alsof Udinde het stappen-halt verhaal begint te snappen. Als ik niet te ver bij smams wegga loopt ze keurig aan de hand en blijft keurig staan als ik dat wil.

Maar goed, zo braaf ze is als ik haar vast heb, zo'n klein Extreme duivel is ze als ze los is. Ze is een echte Houdinnie!
Na het poetsen deed ik Berber weer in de wei, die stond erbuiten namelijk. Was nog niet met haar erin, was Udinde er al weer uit. Ze buigt door haar knietjes, hoofdje op de grond en dan een hele snelle beweging en madammeke staat in het lekkere gras! Ik haar er weer in doen, onderste draad goed naar beneden gedaan, bovenste goed strak getrokken. Veulenproof dacht ik.
Dacht ik, want ik zag uit mijn ooghoek dat ze erover heen sprong. Dat kleine vrouwtje stond me werkelijk uit te lachen, ze hinnikte met een schuddend snuitje en keek me zo ontzettend uitdagend aan!

Pfff.... Er is echt niets tegen haar bestand. Zelfs geen stroom en dubbele draad....

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 17:23

En om nou jouw lieve kindje naar kostschool te sturen... dat is ook geen optie toch?
*LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 17:25

Tsja Jantina...dan zit er niets anders op dan dat je een diepe "slotgracht" (lees: weiland gracht) om het weiland heen gaat graven...met een loopbrug die je ophaalt als Udinde op haar plekje staat...en aan de andere kant van de gracht voor de zekerheid nog maar een 20 meter hoge muur metselen...maar dan niet vergeten er een deur in te maken...anders is ie ook jantina proof... Knipoog

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 19:21

Druif, bij me broertje is nog een plaatsje vrij hoor Pling Haha! *LOL*


Dusse ......

hihihihih

groetjes van mij, en ook van ....... jul