PHIEW het word ZWAAR de komende dagen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

PHIEW het word ZWAAR de komende dagen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 22:36

Ik werk in de vakantie EN bij de efteling EN ik heb een krantenwijk...

deze week ziet er zo uit..

half 5 op, 2 krantenwijken lopen
kwart voor 9 op de fiets,
kwart voor 10 tot 7 werken,
naar mijn vriendin bij haar verzorgpaardjes,
naar huis eten en naar bed (11 uur slaap ik)

morgen hetzelfde verhaal,
overmorgen ook weer hetzelfde verhaal,
vrijdag heb ik het iets rustiger, dan moet ik om 12 uur beginnen en ben ik om 10 uur klaar, dus dan zit er iets meer tijd tussen werk bij efteling en de krantenwijken....
maar dan moet ik zaterdag wel weer om half 5 op om 2 wijken te doen Boos!

dan zaterdag naar de manege, lekker ontspannen, maar op tijd naar bed...

want zondag hoef ik dan wel geen kranten te bezorgen, maar wel weer van 12 tot 10 werken Boos!

oftewel DEZE WEEK WORD ZWAAR!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:55

Nou voor een jonge meid kom op zeg een beetje meer pit hahaha

wij 'oudere' werken dagelijks van 08.30-17.00 moeten s'avonds huishouden doen en eten maken( doet mijn vriend ook wel hoor) en dan naar de mamege mijn schatje uit de wei halen of uit zijn box poetsen, mesten en rijden en dan ben ik s'avond rond 11 uur weer weer thuis en kan natuurlijk nog niet gelijk slapen en dat 'bijna'elke dag !

ben ook zooo super blij dat we zaterdag 2 hele weken op vakantie gaan, moet ik wel mijn schatje achterlaten maarja ik ga toch heeeel erg genieten|!!

succes hoor deze week en laat je niet gek maken!!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:08

zal wel goed verdienen!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 19:28

leuk dat je bij de efteling werkt! ( toch? ) Wat doe je daar???????

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:24

hej ingrid

succes nog met zo'n zware week dan Lachen wel leuk dat je ontspanning kan vinden door samen met die vriendin naar de paardjes te gaan Lachen en veel plezier zaterdag met paardrijden ik hoop dat je baan je bevalt Lachen
groetjes fabske

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:29

jah ingrid heel veel succes de komende dagen je vertelde me het gisteren... gelukkig bevalt je het bij de efteling ... k spreek je op msn anderds zie k je zaterdag weer

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:46

pfff en dat ik de vakantie Haha!
maar veel succes met werken *LOL*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 16:27

nou ik heb gewoon super weinig tijd om te bokken nou Tong uitsteken

ze hadden me vandaag dubbel ingeroosterd :S dus we stonden met teveel mensen en toen mocht ik gelukkig om half 3 al weer naar huis, dus nu kan ik weer een beetje bij bokken...

Ik sta in een souvenierswinkeltje "het valies"dat is naast de carnaval festival, ik dacht dat ik daar kei veel last van dat liedje zou krijgen, maar die hoor je helemaal niet, dus dat valt mee. Ik krijg wel leuke complimentjes dat ik het werk snel op pak en dergelijken, das wel leuk natuurlijk....

ze zeiden zelfs dat ik na 1 dag al beter was dan een meisje wat er al die hele week stond Tong uitsteken hihi, ik ben gewoon goed Tong uitsteken maar goed, nu even lekker uitrusten en vanavond met een vriendin mee naar haar verzorgpaardjes..

en dan moet ik morgen al weer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:29

nounou, dat valt toch wel mee? Dit heb ik al een paar weken (vanaf mijn exames)
Alleen is het enigste verscil dat ik op 6 uur opsta en om kwart voor 12 er weer in ga. Het is even wennen Haha!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:46

wow, ruilen? Haha! Lijkt me super leuk in de efteling om te werken, ben sowieso beetje efteling verslaafd Lachen
Maarre.. zet hem op deze week!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 07:18

Charlotte schreef:
wow, ruilen? Haha! Lijkt me super leuk in de efteling om te werken,!


Nou het is ook echt SUPER leuk om in de efteling te werken, het is gewoon leuk werk, maar ook nog eens de sfeer onderling tussen de collega's is gewoon super!

Collega's die ik zelf helemaal niet ken die ik tegen kom in of buiten het park (herken ik dan aan de kleding natuurlijk) groeten allemaal heel vriendelijk, en ik groet heel vriendelijk terug natuurlijk... ook als ik iemand tegen kom die ik nog niet ken, dan stellen ze zich gelijk aan me voor etc... echt super! niemand doet moeilijk als je bijvoorbeeld een keer iets uit je handen laat vallen, en iedereen staat voor elkaar klaar om even een handje bij te staan.. echt heel leuk gewoon...

Maar het is ook zwaar hoor! Ik ben helemaal niet gewend zulke lange dagen te moeten maken! Het langste dat ik ooit gedaan heb, is school, en dat is dan iets van half 9 tot 4 (op zijn hoogst) nu draai ik ineens dagen van 9 uur in de efteling en nog eens 2 voor de krant.... nee dat is toch echt even wennen hoor...

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 07:55

hej hej
je zal het vast wel goed doen daaro Tong uitsteken succes ermee ik hoop dat je het zo naar je zin blijft houden en het werk leuk blijft vinden en veel plezier bij de vz paardjes van je vriendin

groetjes fabske