weer "gereden" op Jamaica

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 19:07

Jamaica eerst op stal lekker gepoetst (whee, op honey zie je die mestvlekken niet, op jamaica wel Huilen Haha! ) En daarna gezadelt.
Vond het een beetje engig, omdat er 2 paarden in de bak liepen die Jamaica nog niet kent.
Toch vond ze vooral moonlight wel erg interesant, en ze kwam dus steeds van de hoefslag af. Zoveel mogelijk geprobeert haar op mijn zit en benen terug te sturen en dat ging redelijk.
Het waaide een beetje, en ze is ook wel een paar x geschrokken (3 dikke bosnegers achter een grasspriet zoals sonja altijd zegt Haha! ). Ze slaat niet door als ze schrikt, ze springt even weg, om zich vervolgens om te draaien om te kijken waar ze nu eigenlijk van schrok (maf paard).
Heb ongeveer een kwartiertje gestapt, en op elke hand 1 rondje gedraafd.
Ze pakt alles snel op, ik heb mijn zweep bijna niet nodig gehad vandaag (merilyn zijn gister, drijven + stem, geen reactie? heel klein tikje achter je kuit)
Nu weer op de keuring wachten......


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 19:19

Leuk zeg! Jamaica is echt een mooi paardje, zo op de foto's te zien. En hoe vind je haar bij het rijden?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 19:37

toch goed dat je de zweep bijna niet nodig had en het voordeel is van dat je de mestvlekken ziet als je em echt heel schoon hebt dan krijg je vast veel complimentjes. ik ben erg benieuwd naar foto's tijdens het rijden, hihi Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Django_Mette, Geralda1994, GoogleAdsense, Luzerna, Pierus, Zinzi_jewel en 137 bezoekers