Verkoop paard..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 22:21

Huh??? Steef is hartstikke aardig hoor Manda! En hij heeft wel gelijk vind ik, als het tussen hem en een paard niet werkt is een paard waarschijnlijk wel beter af bij een andere eigenaar! Schijnheilig Persoonlijk deel ik zijn mening niet, maar ik snap hem wel. Knipoog


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 22:25

Tsja, ik vind het alleen zo bot overkomen hoe hij over paarden praat. Met zijn "het"en "knol" (zie andere berichten) en dan deze reactie erbij lijkt hij me helemaal geen "paardenmens". EEN PAARD IS GEEN GEBRUIKSVOORWERP !!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 13:17

Net alsof jij niet bot overkomt....

Wat maakt het nu uit dat Steef over knollen praat, zo praat ik ook over mij paarden en die hebben echt niets te klagen hoor!

Zoals ik al eerder aangegeven heb, ik verkoop gewoon mijn paarden, ik ben stapel op ze maar asl ze niet meer geschikt zijn voor mijn doel zijn ze beter af bij een ander.

Dat heb ik met mijn vorige paard heel sterk ervaren, ik was echt dolverliefd op dat kromme dier (weer wat anders als knol! Haha! ) maar hoe verder we kwamen hoe moeilijker hij werd om te rijden, hij staat nu prinsheerlijk bij een man die geen wedstrijd illusies heeft en gewoon naast de buitenritten niet voor gek wil staan tijdens zijn wekelijkse clubles.
Terwijl het geen knapperd is vindt hij het een schitterend paard, wat wil je nog meer voor je lieveling?

Ik vind het juist egoistisch om je paard te forceren in een positie waarin hij zich niet happy voelt, je moet dan een keuze maken.
Ik heb een keuze gemaakt die voor mijn vorige paard en voor mijzelf het beste was!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:20

ben het met jippie eens,waarom zou je je paard niet verkopen als hij te oud word voor het doel waar jij hem voor hebt gekocht zoek je toch gewoon een goed terhuis en koop je een andere,misschien hou jij niet van wedstrijden maar ik zou gek worden als ik geen doel voor ogen had met mijn paard,veel mensen mogen maar een paard of kunnen er maar een betalen je gaat je dan toch alleen maar ergeren als je een paard hebt maar hij past niet bij je of je kan hem niet meer gebruiken voor het doel dat je wilt dan ga je ook niet met plezier er meer heen op den duur
mvg n Party!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 102 bezoekers