Vroemmmm.....Tink en wpn'er door het bos :P

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Vroemmmm.....Tink en wpn'er door het bos :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 11:33

Gister maakt Denman een last-minute beslissing...jaja..hij durfde het aan.
Een half uur na zijn telefoontje stond hij bij mij op de stoep, ga maar zijn paardje gecrossed, trailer erachter gehangen terwijl zijn groom (ik dus Tong uitsteken ) zijn paard klaar maakte. Het laden ging prima maar Chris (zijn knollie) kwam een keer achteruit zetten, en dat vond dennis' hand toch niet zo fijn

Veilig aangekomen bij Tiko, daar snel geborsteld en opgezadeld. Leve de dazen Boos!
Chris was goed hengstig, dus vond het mannelijk schoon naast zich wel geslaagd. Tiek had er flink tempo in, dus ondanks het hoogte verschil van ruim 20 cm beende ze elkaar goed bij.

Even gekeken wie harder kon...en uiteraard Schijnheilig Tiko won

Men een kleine beetje (veel Knipoog ) moeite konde we ook de rem nog activeren, en hebben we lekker een stuk gestapt. Heerljk relaxed gereden, al had tiek er af en toe iets te veel tempo in, en kon ik hem niet al te vrij laten

De terugweg was uhm...vrij bijzonder Ik wist de weg niet, en liet Tiek dus maar de wegwijzen. Chrisje reed een stuk achter, en Tiek galopeerde vrolijk weg, in een vrij beheerst tempo, aan een lang teugeltje, oortjes erop, helemaal vrolijk...en ja hoor...hij bracht ons veilig thuis!
Heb echt genoten van deze rit! OK dan!

Den...moet we zeker vaker doen!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:57

lekker hoor dat het goed ging..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:16

Dit gaan we zeker vaker doen Haha!

De 1e keer met de trailer en het ging eigenlijk allemaal best goed, Chris werd alleen helemaal gek van de dazen toen ze aan vast de trailer stond.

Tiko en Chris dat klikt echt super (en niet alleen omdat ze hengstig is)
Nadat het 1e stuk galop erop zat, was Chris al gelijk een stuk rustiger (wat ik nooit had verwacht) Verward
Alleen dat ze zich eruit liet rennen door zo´n klein Tinkertje, was wel wat minder Tong uitsteken
We gaan nu gewoon veel oefenen en dan zullen we eens zien wie er de volgende keer sneller is ~~}>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:18

Ik had het al van Dennis gehoord dat het zo goedging, ik wil ook weer een buitenrijdmaatje!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:33

Jurga schreef:
Ik had het al van Dennis gehoord dat het zo goedging, ik wil ook weer een buitenrijdmaatje!

Hier ben ik *LOL*

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:11

Ik had het al van Dennis gehoord dat het zo goedging, ik wil ook weer een buitenrijdmaatje!

tja ilona.. ik heb me vaak zat aangeboden...
Maar ik zal dan wel niet onder buitenrijmaatje verstaan worden...[quote

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 23:39

Tiek heeft ook al een ingebouwd kompas! Heb ik het paard van Denman nu vorige week vanuit de verte in de wei zien staan Myrthe???

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 10:39

Jup! Dat is die ander bruine!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, SemrushBot, xxIsaa en 35 bezoekers