Er stierf vandaag een paard op concours...........

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Er stierf vandaag een paard op concours...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 19:56

een heel lang verhaal maar ik moet het even kwijt:
(het is wel lang maar lees het aub even.)

Van de week werd ik gebeld of ik mee wou met Den Besten(ruitersportzaak) op concours, ik heb gelijk JA gezegd, want dat
leek mij wel leuk. Ik zou eerst ook s'morgens mee gaan maar omdat
mijn springinstructeur had gevraagd of ik ook een paar uur bij hem wou
groomen, omdat zijn groom die normaal mee gaat op vakantie was, en daar had ik dus ook JA tegen gezegd Haha!. Vanmorgen om 7.15 thuis al weg gefietst maar goed het was leuk totdat:

ik was vanmiddag een paar
uur aan het helpen bij Den Besten(die stonden dus op dat concour met een kraam om dingen te verkopen) wij stonden dus even bij het losspringen te kijken waar we vanuit de kraam zo opkeken. Het Z was begonnen en alles was goed gegaan totdat: er was een meisje klaar met springen en kwam de ring uit. het paard deed heel raar hij klapte tegen een frietkraam aan(de achterkant van die wagen) dat meisje er met haar hoofd tegen aan, toen ging het paard door zijn benen en begon maar te slaan en te slaan hij stond heel snel weer op en klapte nog een keer tegen een ander hek, het meisje viel er gelukkig toen aan de linkerkant af en het paard viel rechts op de grond, toen stond hij weer op en knalde aan de linkerkant door het hek heen van het losspringen het was zo eng Scheve mond Verdrietig en alle mensen stonden te schreeuwen en te doen, de paarden die aan het losspringen waren gingen er als een gek van door. maargoed het paard stond weer op kwam wonder boven wonder nog uit het hek maar hoe toen was het dus gebeurd, het paard beefde en beefde en kreunde van pijn(dat deed hij trouwens ook al onder het gek doen)hij viel op de grond en het was volgens mij en velen al gebeurd, hij begon van zich af te zeiken, en dat is al geen goed teken. Omdat niemand het paard kon pakken toen hij van het ene kant naar de andere kant sprong kon hij pas gepakt worden toen hij al op de grond lag. Heel snel werd er water gepakt en werd hij helemaal afgespoten en werd er geprobeerd water bij hem naar binnen te krijgen maar tevergeefs Huilen de dierenarts was al lang gebeld, maar toen hij kwam was het paard volgens vele al dood. Verdrietig heel veel mensen begonnen te schreeuwen omdat het heel erg was om te zien hoe dit paardje de laatste minuten van zijn leven te keer ging. De ruiter zelf had geloof ik niks maar die is ook gelijk naar het vallen naar de EHBO gebracht die in de tent zat(waar je eten enzo kon kopen)

Ik zelf stond te shaken op mijn benen omdat ik samen met nog een paar mensen al vanaf het begin dat hij de ring uit kwam hebben gezien hoe dit paard te keer ging. misschien komt het ongeloofwaarlijk over want mensen die het 'te keer'gaan zelf niet hebben gezien, maar wel het paard wat daar zo dood op de grond lag, het ook zowat niet geloofden.

Het paard heeft dus waarschijnlijk een hartstilstand ofzo iets gehad, of het kwam door de warmte daar zullen we niet meer achter komen.

het paard was trouwens nog niet eens van het meisje die hem reedt maar van een hoog zwangere vrouw, die ook zowat ter plekke het kind kreeg omdat die ook ZOOOOO erg geschroken was, en maar stond te huilen en te huilen.

sorry, mensen voor het lange verhaal maar ik vind het ZOooo erg Verdrietig Huilen


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:01


Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, c_alsemgeest, kimmetje26, Nannetje7, sassefras en 29 bezoekers