Ik ben benieuwd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Ik ben benieuwd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 20:15

Ik zat eerst op marktplaats en toen zat ik te kijken naar paarden die te koop stonden en toen zag ik een hele mooie schimmel merrie die best wel goedkoop was enzo... dus ik stuude die eigenaar een e-mailtje, en een dag later kreeg ik een e-mailtje terug... Lachen en nou toen was het zo van bedankt voor je mailtje enzo en ik stuur binnekort wel wat meer foto's van haar op enzo... Cheese!
en ik weer een mailtje terug van ow ja leuk enzo.. maar kan ze ook dressuren enzo.. en toen zei ze zo van ja nou dat zou wel kunnen maar niey volop ofzo... alleen ze is al 3 jaar niet meer gereden dus dan moet je wel goed kunnen rijden etc. en ik zo van ja nou ik kan wel rijden ik val er iniedergeval niet zo snel af enzo... en net kreeg ik een mailtje van dat ik maar een keer langs moet komen *LOL* Knipoog Party!! Schijnheilig
Ik heb er nu al zin in!

Profiel vernieuwd..!! Lachen


Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:17

Wil je haa rdan kopen?

Fiesta, freiberger, what else?

Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 20:27

ja nou.. dat weet ik niet... ik wil het wel maar ut sal wel niej mogen denk...

Profiel vernieuwd..!! Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:40

Ik vind het heel onbeleefd om proefritjes te gaan maken als je niet serieus van plan bent om een paard te kopen. Die eigenaar denkt 'ha, misschien een goede koper' en jij mag niet eens een paard kopen? Als ik de verkoper was zou ik daar best kwaad om worden.

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:28

ArwenLune schreef:
Ik vind het heel onbeleefd om proefritjes te gaan maken als je niet serieus van plan bent om een paard te kopen. Die eigenaar denkt 'ha, misschien een goede koper' en jij mag niet eens een paard kopen? Als ik de verkoper was zou ik daar best kwaad om worden.


Dat vind ik ook

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:57

ArwenLune schreef:
Ik vind het heel onbeleefd om proefritjes te gaan maken als je niet serieus van plan bent om een paard te kopen. Die eigenaar denkt 'ha, misschien een goede koper' en jij mag niet eens een paard kopen? Als ik de verkoper was zou ik daar best kwaad om worden.


vind ik ook! Je maakt zo iemand blij met een koper terwijl je van te voren al weet dat je hem toch niet mag. Ik zou ook kwaad zijn, natuurlijk word je dan kwaad. Jij steekt er tijd in en dan blijkt dat het toch niet doorging. Dat is echt niet fijn hoor.
Als je zo graag wilt rijden ga dan naar de manege of zoek een verzorgpony. Zo gaan rijden kun jeniet maken.

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:13

ArwenLune"]
Ik vind het heel onbeleefd om proefritjes te gaan maken als je niet serieus van plan bent om een paard te kopen. Die eigenaar denkt 'ha, misschien een goede koper' en jij mag niet eens een paard kopen? Als ik de verkoper was zou ik daar best kwaad om worden.
[/quote]

Volledig mee eens

[quote="xtostarlight schreef:
Je maakt zo iemand blij met een koper terwijl je van te voren al weet dat je hem toch niet mag. Ik zou ook kwaad zijn, natuurlijk word je dan kwaad. Jij steekt er tijd in en dan blijkt dat het toch niet doorging. Dat is echt niet fijn hoor.
Als je zo graag wilt rijden ga dan naar de manege of zoek een verzorgpony. Zo gaan rijden kun jeniet maken.[/b]


inderdaad zo denk ik erover

Nee, ik vind het echt not done, kan er niet aan doen... vind dat je alleen zoiets kan doen als je echt interesse hebt om een paard te kopen en dit ook binnen de mogelijkheden ligt...

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:44

Ja ik vind dit ook heel raar om te doen dat doe je toch niet!

pennymeisje...???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:16

sjee...nou ik zal het zeker niet toestaan, gewoon gratis willen rijden en verderr niks??Waar slaat dit eigenlijk nog op??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, FCSA, inge_romeo, Mieke, Natascha, PeanutGuapa, xSannee en 162 bezoekers