Mijn vader op n paard!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 07:21

Eergisteren was ik met Manon en Priscilla naar de manege gegaan. Manon had priveles met Bolivia en toen mochten wij uitstappen in de buitenbak en langs de weilanden. En toen had Manon een ideetje bedacht Lachen.
Mijn vader heeft ooit eens een privelesje gehad, voor het eerst dus, op Kenzo. En nu zegt hij al heel lang dat hij het absoluut nog een keer gaat doen. Dus hadden we voor morgen (ehh gisteren dus) een priveles, weer op Kenzo, voor hem afgesproken, maar hij wist het niet. Priscilla en ik hadden al een plan bed8 om m iig op de manege te krijgen

Okee, dus wij naar de manege, wilde hij gelijk weer weg gaan!!! Manon was er nog niet dus wij echt zo, wacht nou ff tot Manon er is. En toen ze er was gingen we het vertellen, MET camera Haha! . Hij geloofde het eerst niet, maar later toch maar wel. En helemaal zelf opgezadelt (kon hij al Scheve mond\ ) en toen erop gegaan. In stap ging het wel beter als vorige keer, maar het lichtrijden!! Lips are sealed *LOL*
Was echt grappug.
Hij vond het wel leuk zei hij dus, nog een keer!!! Haha, gaat de goede kant op Extreme duivel

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 07:30

haha wat cool
ik wil die foto's oook wel zien hoor Lachen
ik maak ook nog een foto van mijn vader op et paard moeten jullie maar es kijken das lachen Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 07:42

Het is opgenomen op video Scheve mond\

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 39 bezoekers