In 2009 heb ik mijn merrie verkocht, ik had last van blessures en moest stage lopen. Helaas kwam mijn verzorgster de afspraken niet na en heb ik met pijn in mijn hart mijn meisje moeten verkopen. Nadat ik klaar was met stage ben ik opzoek gegaan naar een leasepaard, maar het was het allemaal net niet. Het laatste paard was echt geweldig en de eigenaresse ook, helaas was het 40 min op de scooter heen en ook weer terug en had ik problemen met de staleigenarrese(lang verhaal) omdat mijn blessure weer opspeelde heb ik besloten te stoppen.
Ik deed de opleiding IBS, en heb die vreselijk verkloot. Het albeda college waar ik de opleiding volgde deed daar ook aan mee, er viel vreselijk veel uit, dingen werden 3! maanden na inlevering nagekeken teruggegeven ect. Het enige +punt was mijn stage die ik met een 8 heb afgerond en waar ik het vreselijk naar mijn zin had.
Ik had het laatste jaar niet gehaald en heb de niveau 4 opleiding met een niveau 3 diploma afgerond. Omdat alle opleidingen al vol zaten en ik pas volgend jaar bij mijn sneltraject terecht kan heb ik besloten een jaar te gaan werken.
Omdat het vreselijk kriebeld met de paarden wil ik graag weer een eigen pony, mijn ouders vonden dit geen slecht idee en willen een bijdrage leveren. Alleen, mijn vader is bezorgd over volgend jaar. Ik ga 400 euro per maand appart leggen om te sparen, zodat ik volgend jaar niet hoef te werken tijdens mijn opleiding en alleen de pony en school heb.
Ze komt op een manege te staan waar ze evnt in de gevorderde lessen kan meelopen tegen korting op de stal, en ik heb al contact met een leuke leaser voor 3 dagen in de week.
Het gaat dan om de overige 4 dagen, mijn vader is bang dat ik niks aan school doe en toch mijn ' beloning' namelijk een pony heb.
Nu hebben we daarnet een gesprek gehad en hij zou graag willen weten wat er gebeurd als het niet goed gaat op school, dus een soort straf. Ik zat zelf te denken aan zolang niet naar mijn pony gaan tot ik mijn cijfers opgekrikt heb, mijn moeder neemt dan graag mijn dagen over

Weten jullie misschien nog iets?