Toch weer rijden?

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DreamAngel

Toch weer rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 18:57

Zoals julliemisschien ergens hebben gelezen heb ik al twee ongelukken gehad en heb beide keren mijn arm gebroken. Ik vind het daarom niet zo vertrouwd om zoals vroeger te rijden. Ik wil vooral grondwerk gaan doen en vrijheidsdressur of vrijspringen, maar ik zou het zo fijn vinden om af en toe op een pony te stappen, dat doe ik echter alleen als ik die pony volleding vertrouw, maar ik ben zó bang dat hij ergens van schrikt en er dan weer wild bokkend vandoor gaat en dat ik dan weer in het ziekenhuis beland...
Dus hebben jullie tips, advies over hoe ik toch veilig even het bos in kan, even lekker stappen, misschien een drafje of galopje, zolang het veilig is?

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:01

Ik weet niet waar je woont maar je zou eens op die van mij mogen klimmen.. Bokt nooit.. Superbraaf zowel binnen als buiten.. Je zegt het maar :D

<3 Wiebe & Sneakers <3

DreamAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 19:18

Ah, das lief, helaas woon ik ongeveer aan de andere kant van NL, misschien als ik een keer in de buurt ben?(:

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:24

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie