Dusty heeft me laten schrikken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Dusty heeft me laten schrikken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 17:12

en niet zo klein beetje ook Scheve mond

Ik vanmiddag naar paarden, eerst naar dusty en roos, even gelongeerd en gereden..
Daarna even naar de andere paarden, gekeken of ze nog water hadden en de hengst even brood gevoerd..
Dus ik ga weer naar huis, en dan ga ik meestal weer even langs Dusty dr weiland.. Kom ik daar aanfietsen, staan Dusty en Neresco(Roos dr veulen)
bij het hek, dus dat vond ik al vreemd, ze staan namelijk nooit bij het hek op de tegels, loopt het veulen weg, kijk ik goed, staat dusty achter het hek Scheve mond
Dus ik als een speer afstappen en naar haar toe, stond ze tussen de kassen en het hek (nog genees 1m breed), ik eerst even gekeken of ze niks erstig had, alleen een schaafwond op de borst, ik me vader gebeld, die gelukkig thuis was
Ik naar de zadelkast gelopen en als een speer halster van dusty gepakt en omgedaan.. Komt me vader gelukkig al aanrijden, die een beetje boos was op Dusty..
Dusty stond helemaal vast voor een hekje, we hadden 2 mogelijkheden, hekje eruit en vooruit, of helemaal in zn achteruit en dan ergens het hek slopen..
Wij maar het hekje eruit gehaald, dat vond Dusty eng, die schoot achter..hekje was er al uit en toen kon ze naar voren.. Toen kon ze zo naar boven lopen en konden we weer naar beneden door het hek..
Me vader gelijk de stroom er weer op gezet, stroomdraad hoog gezet en nu maar hopen dat ze in het weiland blijft..
Ze is er dus gewoon overheen gesprongen, over een hek van 1 meter, terwijl met springen net 40 cm haalt.. Scheve mond
Zegt me vader ook nog opeens, ja ze schrok ook nog een keer en toen vloog ze ook over het hek die midden in het weiland staat ( we hebben een grote wei en een kleine wei, met een hek ertussen) en die is hoger dan 1 meter..

Ik moet er echt niet aan denken wat Dusty deed als ze in paniek was geraakt, waarschijnlijk over het hek, of door de kas heen, off... Scheve mond

Ik hoop dat ze dr lesje geleerd heeft, en het nooit meer doet..

, een geschrokken amanda

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:24

sjezus dat was zeker schrikken ja!

ik hoop dat ze het nooit meer doet, dalijk gebeurt er echt iets ergs met dr!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:59

dat si idd schrikken...hopen dat ze het niet meer doet want wie weet wat er de volgende keer met haar kan gebeuren

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:03

zo ik zou me dood schrikken zeg.
gelukkig is alles goed gekomen

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:41

Bloos Bloos Bloos, en ik moest altijd balkjes rapen omdat ze ze eraf gooide..

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:36

pfffff gelukkig is het goed afgelopen is!

.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:55

Zo wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig is het allemaal goe dafgelopen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:59

Inderdaad, wat een schrik zeg. Gelukkig is het goed afgelopen. Door de kas heen lijkt me toch niet zo'n leuk plan...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:39

Jeetje Amanda...Dat is schrikken zeg!

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Kaplaars, Tinkermuts en 119 bezoekers