Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quartel

Berichten: 15894
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:36

Ik zou mijn paard meegeven en vervolgens in mijn broek piesen van het lachen als het paard er met oom agent vandoor gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:49

_O- _O- _O- Zie het al helemaal voor me. Oom agent stapt op mijn neurootje, ligt binnen 2 seconden op de grond en stelt mij aansprakelijk voor de geleden schade. Ja dag :evaw: die houdt mij te voet toch nooit bij in rentelgang :D .

Ik ben er ook van overtuigd dat de gemiddelde agent echt wel een paard vordert. Mannen denken namelijk altijd te kunnen rijden als ze ooit een keer een rondje op een oude manegeknol hebben gehobbeld. Ze zijn op dat gebied nogal overmoedig :+ .
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-09-10 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:51

Hij mag haar vorderen en ben er van overtuigd dat die der in haar vooruit krijgt.... en waarschijnlijk krijgt hij haar zelfs zo ver dat ze het spelletje snapt (pak de boef, geloof het of niet maar Pret jaagt graag... De honden krijgen er thuis harder van langs van haar dan andersom :') )Tót ze een boskabouter ziet :') Dan vrees ik dat ie te voet verder gaat moeten. :))

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:52

Ik denk dat een agent die een paard inneemt echt wel wat kan rijden... Maar ik zou dat echt niet op prijs stellen hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:54

Binckydenice schreef:
Ik denk dat een agent die een paard inneemt echt wel wat kan rijden...
Uh mannen zijn op dat gebied nogal overmoedig dus daar zou ik maar niet vanuit gaan :=

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:56

Juliette86 schreef:
Binckydenice schreef:
Ik denk dat een agent die een paard inneemt echt wel wat kan rijden...
Uh mannen zijn op dat gebied nogal overmoedig dus daar zou ik maar niet vanuit gaan :=


Mmmhhh.. hij mag toen mijn eigendom niet stukmaken of maakt dat niet uit? Ik wil geen man van 100 kilo op mijn illige halve arabier hebben hoor!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:57

Ik vrees dat ie dat wel mag in geval van nood. :-)

Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:00

Mijn fjord is nogal lui, ben bang dat de boef het bos al uit is :=

Maar het lijkt me best grappig om het eens mee te maken, mits er geen schade toegebracht wordt aan mijn eigendommen.

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:01

Ik zou als ik een agent op mij af zie komen heel hard wegrennen in de trant van " oh jee mijn paard sloeg op hol"

Dus vanaf nu nooit meer langs een agent....

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:05

Binckydenice schreef:
Ik zou als ik een agent op mij af zie komen heel hard wegrennen in de trant van " oh jee mijn paard sloeg op hol"

Dus vanaf nu nooit meer langs een agent....

En dan mag die agent gaan beslissen wie ie nu zal achtervolgen :')

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:28

Grin...deze plaatjes ondersteunen de gedachtegang misschien een beetje :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:38

:')

_daf_

Berichten: 196
Geregistreerd: 01-03-09
Woonplaats: zutphen

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:46

whahaha! Ik zie het voor me... arme agent die er op één van mijn eigenwijze tinkertjes vandoor wil. De één heeft een overmatig gaspedaal en haakse omhalen in de buurt van koeien en de ander een soms plotseling toeslaande rem :D:D. Ik wens ze veel succes. Dat zou ook een mooi youtubefilmpje worden.

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:51

Ik zou eerlijk gezecht mijn god niet weten hoe mijn paard zou reageren...
Ik denk dat de eerste vraag al is of ik haar zo ver stil kan laten staan dat de agent op kan stappen. Het 2e is of hij haar zo ver krijgt dat zij zo hard gaat galloperen dat hij de man op de quat kan in halen. Ten 3e vraag ik mij enrstig af hoe hij haar ooit gaat laten stoppen (als hij haar al zo ver krijgt om te gaan galloperen.)

Er staat in het begricht dat ze met zijn 2e waren. Ik zou bij mijn mede ruiter achterop gestapt zijn en er achteraan gereden zijn. Dan kan ik mijn paard weer terugvorden :P desnoots mag de achten achterop bij mij, dan ga ik er wel achter aan, lijkt me wel lollig :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:52

ik gaf mijn paard gewoon niet mee, van m'n levensdagen niet!

Dan moet ie wel van hele goede huize komen wil ie dat voor elkaar krijgen....

En tegen de tijd dat hij mij er eindelijk af gekregen heeft, is de boef al 300 kilometer verder,.:D

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:55

Hij mag Mo best vorderen. Die staat alleen nooit op tijd stil als ze eenmaal onderweg is.
Bij Tweet moet je oppassen dat die niet gaat bokken of een lekkere graspriet ziet :P

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:56

volbloedfan, ik ben bang dat je daar dan vrij weinig over te zeggen hebt...

Ik heb nu een arabiertje van 2,5 als ik daar over een paar jaar mee op buitenrit zou gaat en eht zou me overkomen, dan heb ik vrij weinig te zeggen.

Hij is uber sensibel, en schikt dus ook van vanalles, hij is heeeeel erg snel ge troumatiseerd... Ik vraag me af of je dan een schadevergoeding zou kunnen krijgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:06

Peelie schreef:
volbloedfan, ik ben bang dat je daar dan vrij weinig over te zeggen hebt...
Wat dacht je van heel hard wegrijden ~~}>

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:06

Mijn paard laten vorderen. Denk niet dat je echt keuze hebt. Maar goed, die van mij valt ook in de categorie 'niet verstandig om te vorderen'.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:14

Juliette86 schreef:
Peelie schreef:
volbloedfan, ik ben bang dat je daar dan vrij weinig over te zeggen hebt...
Wat dacht je van heel hard wegrijden ~~}>

Dan ben je dus strafbaar omdat je de politie bellemmerd om zijn/haar taak te doen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:18

Ayasha schreef:
Juliette86 schreef:
Wat dacht je van heel hard wegrijden ~~}>

Dan ben je dus strafbaar omdat je de politie bellemmerd om zijn/haar taak te doen. :j

Denk dat ik nog veel strafbaarder ben als mijn pony oom agent letsel toebrengt. Dan krijg je een aanklacht voor mishandeling en met een beetje pech ook doodslag. Vervolgens loopt mijn pony los en kan her en der nog wat verkeersongelukken veroorzaken. En al die tijd ben IK aansprakelijk voor wat mijn pony doet. Dan blijf ik zitten met een pony met een trauma en wellicht nog wat verwondingen. Ik zou het risico wel nemen en heel hard weg rijden .........
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-09-10 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:20

haha die mensen in dat filmpje geven 'm ook allemaal het verkeerde voetje zonder erbij na te denken dat ie op die manier helemaal niet op dat paard KAN klimmen :')

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:21

Juliette86 schreef:
Denk dat ik nog veel strafbaarder ben als mijn pony oom agent letsel toebrengt. Dan krijg je een aanklacht voor mishandeling en met een beetje pech ook doodslag. Vervolgens loopt mijn pony los en kan her en der nog wat verkeersongelukken veroorzaken. En al die tijd ben IK aansprakelijk voor wat mijn pony doet. Dan blijf ik zitten met een pony met een trauma en wellicht nog wat verwondingen. Ik zou het risico wel nemen en heel hard weg rijden .........

Vermoedelijk niet. Gezien je ook niet strafbaar bent alstie het leven laat in de van jou gevorderde auto. En ik meen al evenmin alstie schade en 3e brengt met die auto. ;)

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Paard vorderen... Kan dit in het echt zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:26

dan heerst alsnog de vraag of je een schadevergoeding kan krijgen op het moment dat het paard een ongeluk krijgt tijdens of na de achtervolging.

Nu gaan er allenmaal beelden door mijn hoofd van een agent op een shetlander... ;) Ow wacht... daar was toch ook zo'n reclame van... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:27

Peelie schreef:
Nu gaan er allenmaal beelden door mijn hoofd van een agent op een shetlander... ;) Ow wacht... daar was toch ook zo'n reclame van... :P

Ja een reclame met voetbalhooligans en de ME. Die was echt hilarisch :D