Kruisjesformulier Gwenn ontvangen, zeer verrast

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Kruisjesformulier Gwenn ontvangen, zeer verrast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 20:17

Jawel vandaag alle papieren van het stamboek binnen gekregen. Inclusief kruisjesformulier van stamboekopname. Mevrouw had op bijna alle punten een goed. Op 3 punten, schouder, stap en broekspier zelfs een zeer goed. Haha! Party!! Op halsaanzet, draf en bouw voorbeen een voldoende. *LOL*

Nu komen de twijfels. Neem ik de gok en hou ik haar nu aan en verkoop ik taco of volg ik mijn plan en verkoop haar gewoon en hou Taco. Moeilijke beslissing.
Verder vraag ik me nu af waarom ze dan met zo een formulier, op de keuring geen eerste premie kreeg. Verward


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:42

Moeilijk zeg! Ik vind Taco echt een toppertje om te zien, maar Gwenn heeft ook veel in huis. Sterkte met de beslissing!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 12:37

ik zou taco houden ...
veel geluk nog met je keuze

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:33

Belker schreef:
Verder vraag ik me nu af waarom ze dan met zo een formulier, op de keuring geen eerste premie kreeg. Verward


Daar zou ik nog eens contact over opnemen met het stamboek.
Er zullen toch regels zijn waarin staat bij welke kruisjes ze welke premie krijgt.

Met de keus kan ik je helaas niet helpen, zit zelf al maanden te dubben over Ustinov (die we tot nog toe nog steeds niet verkocht hebben Haha! ).

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:41

Is Taco niet een ruin?

In dat geval zou ik Gwenn houden, dat fokt wat makkelijker *LOL*
Vind Gwenn (als ik de foto's zo bekijk) overigens een veel mooiere pony dan Taco, maar das persoonlijke voorkeur misschien Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:43

Belker, wij hebben ook eens zo'n pony gehad, ze waren er vol lof over op de stamboekopname en gingen naar huis met een 2e. Heb toen een brief geschreven naar het stamboek, maar daar hebben we (nog) geen antwoord op gehad, het is dan wel zeker 4 a 5 jaar geleden.

Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 14:16

Het zij zo. Met de keuring liet ze zich niet optimaal zien. Dat is zo. Weinig aan te veranderen. De vraag alleen is wat wil je er mee doen. Nog een kans geven en haar houden of mijn handen er vanaf trekken en haar verkopen. Qua maat is Taco meer mijn maat. Qua karakter Gwenn. Hoe ik het ook doe, uiteindelijk moet ze dan over een jaar toch verkocht worden. En dan ben je er meer aangehecht dan nu. Ik blijf dubben en denken.

Ilindra: lastig he. Willen de oude eigenaren van Lsa er neit een leuke hengst bij? Haha! Gezellig met hun merrie veulen?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:43

Ik zag dat je een besluit genomen hebt. Gezien je bericht op [EA].
Succes met de verkoop, en veel plezier met Taco

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 20:16

Besluit genomen??? In ieder geval gaan we verder zoals we het hadden afgesproken. Echt besluit genomen. Nee niet echt. Ik hou me aan de afspraken die ik met mijn vriend heb gemaakt. Wat ik er ook van vindt. Of het lukt is een 2de. Maar eind juli is het vroeg genoeg om te kijken of ze verkocht is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EefK, Maanon_, Mark0919, Vagabondo en 32 bezoekers