12 uur snacht er staat een paard onder mijn raam !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

12 uur snacht er staat een paard onder mijn raam !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 10:01

Vannacht was ik alleen thuis. We wonen op een boerderij en hoewel ik honden heb vind ik alleen thuis zijn nooit zo prettig.
Rond 12 uur werd ik wakker en dacht ik een paard te horen. Ik bleef nog even liggen maar ging me toch zorgen maken aangezien ik 2 paarden nog in de wei had lopen.
Toch mijn bed maar uit gegaan en rond gekeken, niks te zien.
Toen in de auto gestapt en naar het weiland gereden, het hek stond open en er was geen paard te bekennen. Het was vannacht erg donker en daar reed ik dan in mijn pyama op zoek naar 2 paarden. Eerst maar even terug naar huis dacht ik, toen ik het erf op kwam rijden zag ik al 1 paard staan. Gelukkig want in die polder hier weet ik niet waar ik moest beginnen met zoeken. Om de hoek stond het andere paard lekker te grazen.
Tjee wat kunnen paarden je laten schrikken zo snachts, gelukkig rijden er hier snachts bijna geen autos.

hiltomfan

Berichten: 441
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: almere-haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:20

ja je hebt geluk gehad zelfde geld waren ze gestolen of weet ik veel waarheen gelopen nou veel geluk met de volgende nacht Knipoog:P

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:24

Zo gelukkig is het goed afgelopen. Ik zou ook erg hard schrikken hoor.

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:02

Hehe ik werd op werkweek wakker met 3 shetlanders een koe een ezel voor mijn tent Haha!
Waren uitgebroken!!
IS zeker schrikken zo'n beest als je net wakker bent!!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:08

whoo ik zou me rot geschrokken zijn!!!! maar goed dat ze niet de polder in gelopen waren Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:11

Phoe, dat is schikken! Gelukkig waren ze niet verweg gelopen
Ze hebben het hek zelf open gemaakt? Ik denk tijd voor een nieuw slot dan Tong uitsteken

Mist

Berichten: 9485
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:25

hi hi, heb dat ook eens meegemaakt: INBREKERS!!! (niet dus, paard ontsnapt) Mijn moeder en ik hadden het allebei gehoord en liepen in het pikdonker door de huiskamer allebei gewapend met een honkbalknuppel!! gelukkig deed mijn moeder op een gegeven moment het licht aan- zodat we elkaar uiteindelijk toch niet de hersens ingeslagen hebben!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 01:39

gelukkig was er niks ergs zeg!

heb ik ook eens meegemaakt. Word ik s ochtens om 6 uur of zo wakker door paardenhoefjes op de weg (vlakbij mijn raam dus) dus ik uit m'n raam kijken... zie ik ukkie (toen mijn verzorgpony) vrolijk over de straat hupsen. Hij had ook al geprobeert bij ons door de poort te komen (mocht ie ook met rijden...) maar dat lukte dus niet Haha!
toen heb ik hem in mn pyama maar weer teruggebracht