Een meeting op zonnig Ameland!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Een meeting op zonnig Ameland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 09:47

Hier een kort verslag van de meeting!
Het was wel heel grappig om eens iemand te ontmoeten vond ik, ik had Janna dus heel anders verwacht. Zij mij ook zei ze, *LOL*

Vrijdagavond kwam ze het bitje brengen. Ze had een bitje voor me meegenomen, dan kon ik die even proberen. Heb haar er vaak voor gedankt, vond het erg leuk dat ze er aan gedacht had, Lachen
Gekletst bij ons achter in de tuin, was lekker weer!

Zaterdagochtend hadden we afgesproken om de paarden even te gaan kijken en ik het bitje uit proberen.
Udinde was erg onder de indruk van wel 2 vreemde mensen, maar was toch nog erg braaf en liet zich aaien. Voor haar was het feest snel gedaan, want ik ging rijden, dus helaas moest ze aan haar touw vaststaan.

Na wat rondjes door de wei en wat gekletst te hebben heeft Janna mij maar even wat tips enzo gegeven. Ze heeft mij dus een tijdje les gegeven. Heel handig. Ik ben er erg blij mee en wil haar nog maar eens bedanken, want zoveel dingen heb ik de afgelopen jaren niet meegekregen!
Ik moest oa. conse... men hoe schrijf je dat ook al weer Lachen
consequenter? nou ja, je snapt het wel. Dat moest ik zijn. Mijn teugels moest ik korter nemen, een hele toer voor mij, want iedere keer liet ik ze ongemerkt toch weer wat vieren. Ze heeft mij de druk op de teugels uitgelegd, ieder aan een kant van de teugel. Erg prettig, want daar zat ik toch altijd wat mee.
En tadaaaa.... Daar ging haar koppie. Ik ga dus nu met frisse moed weer aan de gang. Met meer zekerheid dat ik niet te veel druk neem, omdat ik het gevoel nu een klein beetje beter heb.
Vanavond aan de slag Lachen Dat wordt zweten in de wei!

Jammergenoeg hebben we geen rit meer gemaakt met de wagen. We zouden eerst zondagmorgen, maar we hadden zaterdagavond een feestje op het strand.
En Janna, wat vond je van het eiland en van mijn paardjes? Ondanks je zere voet heb je het toch leuk gehad, dacht ik he?
Laatst bijgewerkt door jantina op 06-01-05 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:13

Hee, dat klinkt errug gezellig Party!!
Toch wel leuk als iemand je helpt en je steekt er nog wat van op ook. Knipoog
groetjes.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:17

f
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:52

nou klinkt echt super.als ik nog eens naar ameland ga kom ik je ook zeker opzoeken jantina!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 12:52

Janna, dat doe ik zeker hoor! Ik ben erg benieuwd hoe je paarden eruit zien en hoe jij er op rijd. Ziet er vast mooi uit!

Sanderijn, dat verwacht ik zeker van je hoor!
Dan fluister ik in Isolda haar oor dat ze heel lief voor je moet zijn en dan kan je vast op haar rijden. ze is zo'n poepie! Maar als je dat liever hebt, dan kom je maar eens bij ons mennen! In volle draf over het strand ofzo......