Lesweekend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Lesweekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 10:24

Afgelopen weekend echt een lesweekendje gehad! Zaterdag springles en zondag weer les van Jan...

Springles was erg leerzaam, we sprongen een stuk met een kruisje met drafbalk er voor en daarachter twee in-uittjes, dit alles op een centimeter of tachtig... Een sprongetje en een parcourtje heb ik al een paar keer gedaan, alleen die in-uitjes zijn toch wel lastig hoor! Je moet een beetje het gevoel ervoor zien te krijgen..

Na twee keer in het zand gelegen te hebben doordat Evert niet actief genoeg was, en een keer onder zijn hals gehangen te hebben doordat hij besloot toch maar linksaf te gaan (kan je voorstellen in de ruimte van een in-uit?? ) Had ik evert actief genoeg om er gewoon een paar rondjes netjes overheen te springen...

Shirley heeft een hele mooie foto gemaakt waar ik op de grond zit aan de ene kant van de hindernis en Evert aan de andere kant maar wat staat te kijken... Boos! Hoop van geleerd... alleen nu wel een beetje pijn in mijn onderrug, maar ja dat gaat wel weer over...

Zondags weer les van Jan gehad, ging weer erg goed. Deze keer heeft de vader van Shirley de hele les opgenomen op video zodat ik het thuis nog een paar keer kan nakijken. Ook weer een kwartiertje zitles gehad, je merkt echt dat dat enorm zinvol is....

Ik zal vanavond (als het internet het thuis weer doet Haha! ) nog wel wat foto's plaatsen van de springles..


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:43

leuk dat je er zoveel van geleerd hebt!!! les nemen is inderdaad vreselijk leerzaam!

Dag lieve mama...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:39

Niets is beter dan leren, ik ben wel heel benieuwd naar de foto's!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 10:09

en nog met een fototjes van de springles Haha!

Afbeelding

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:46

wwoooww ziet er cool uit zeg Knipoog

Dag lieve mama...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:50

zeer geslaagde spring les op deze foto te zien Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:59

ziet er wel een beetje lachen uit.
heb je je niet zeer gedaan? enne de volgende keer met cap graag anders moeten we je straks nog missen Verdrietig

zitles is heel vermoeiend maar ik zit daarna altijd weer wat beter (voor een paar dagen ahum)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 11:24

Nimber schreef:
ziet er wel een beetje lachen uit.
heb je je niet zeer gedaan? enne de volgende keer met cap graag anders moeten we je straks nog missen Verdrietig

zitles is heel vermoeiend maar ik zit daarna altijd weer wat beter (voor een paar dagen ahum)


doet nog een klein beetje pijn in mijn rug... maar dat is na komend weekend wel over...

Cap had ik op hoor Knipoog Alleen niet al te strak waardoor die op de foto aan mijn nek hangt...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 11:29

haha volgende keer je cap dan super strak op je hoofd vastzetten Knipoog

Dag lieve mama...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, jitskenienke, M1994, mignonne2403, mooney, VinandoW, Vinny12511 en 120 bezoekers