Yes, oude hoefsmid terug!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 07:12

Ik ben weer helemaal heppie, want m`n oude hoefsmid is lichamelijk weer een beetje opgeknapt en gaat mijn paarden weer beslaan! Hij gaat beginnen met zijn paarden en mijn paarden en als dat goed gaat, doet ie er waarschijnlijk nog een paar klanten bij. Ben echt blij, deze hoefsmid is nl. echt de beste en nu kan ik gewoon heel simpel tegen die andere hoefsmid zeggen dat mijn oude smid weer terug is. Last but not least, hij doet het nog gratis ook! Ik verzorg nl. hun paarden/bull/geiten/honden/katten altijd als ze op vakantie zijn en ik heb een hele tijd het paard van zijn vrouw gereden om hem verkoopklaar te maken (monster Extreme duivel ) en geholpen met zadelmak maken etc. dus eigenlijk een soort ruil. Nou, prima ruil in mijn ogen! Vandaag heeft ie twee ponies bekapt dus die staan weer keurig op de hoefjes en verder gaat ie me alles leren over bekappen/beslaan (ik heb al eens onder zijn leiding twee paarden bekapt). Pff wat een opluchting!


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 07:14

Dat moet inderdaad een heel gerustellend gevoel geven Party!! weer een goede smid..........want dat is niet altijd even makkelijk een goede smid Verdrietig
Je hebt mooi geluk dat hij weer is opgeknapt, en nu maar hopen dat hij je paarden nog jaaaaaaaaaaren lang kan doen Vork
Is het bij jullie ook zo moeilijk om aan een goede smid te komen?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 08:17

Wat fijn voor je! Weet je iig wat je eraan hebt.
Ik heb net een nieuwe, hij is nu 1x geweest.
Ze waren te kort bekapt, maar hij vertelde het zelf dat het kwam doordat ze slecht op de hoeven stonden.
Hij komt dinsdag weer, hoop dat het nu wat beter gaat. Ik geloof dat ie wel goed is. Hij is iig rustig met de paarden, dat is al heel wat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 08:33

Dat is inderdaad heel fijn zeg. Weet je tenminste zeker dat het gewoon goed gebeurt.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 09:29

fijn zeg!ik heb inmiddels nu een hoefsmid waar ik echt op kan vertrouwen,de eerste twee waren knudde!

soms is het beter om te zwijgen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 12:35

Leuk voor je Pril... Ik weet hoe zeldzaam een goeie smid is Knipoog Ik heb zelf ook al ondervonden dat je onderhand naar ze toe moet gaan om je paarden te laten beslaan. Tot 2 keer toe hebben die gasten me laten zitten Boos!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 12:47

Als Pril nou volleerd hoefsmid wordt...dan kan ze mooi jouw paardjes ook "ff" doen Caballo...hihihi...dus Pril, kom op... Schijnheilig

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 12:52

Hahahhaa Vikki...dan moet Pril toch wel heel wat uurtjes rijden om mijn paardjes "effe" te beslaan *LOL* Een uurtje of 6 Pril??

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 12:54

Daarom ff tussen "" ... *LOL* *LOL* *LOL* Maar dat heeft Pril toch zeker wel voor je over??? Die gunt het een medebokker toch wel dat haar paardje goede voetjes heeft...lol! Hoewel je het zelf natuurlijk ook goed doet...maar dat zeggen we natuurlijk niet tegen Pril... Knipoog Als ik naar Texas kom, gelijk boktmeeting met Pril als ze jouw paardjes komt doen...hoeven wij niet met die bloedhitte 6 uur in de auto te ziiten... Haha! ... Sorry Pril... Schijnheilig

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 13:04

Gelukkig heb ik a/c in mijn pick-up Vikki. Bekappen kan ik zelf wel, alleen dat beslaan daar heb ik nog geen kaas van gegeten (*fluisterd*ik zeg gewoon dat de paardjes ijzers nodig hebben, goeie smoes *LOL* ). En we zullen Pril zeker effe uitnodigen om ook maar te komen meeten als jij er bent Vikki. Hollands feestje in Texas....hmmm klinkt leuk *LOL*
Is dit nou zoiets als een langzame chat??? *LOL* *LOL*
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 05:57

He, kom je naar Texas, Vikki? Dan moeten we inderdaad ff een boktmeeting houden! Caballo, ik heb in September een wedstrijd in College Station, meeting deel 2?? Haha!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 06:03

Ja dat moeten we zeker doen Pril ennuh...Vikki komt naar Texas toe Pling
Woon jij eigenlijk in de buurt van New Braunfels Pril? Wij gaan het weekend van 10, 11 en 12 augustus naar New Braunfels toe. Gaan we lekker dobberen op de Guadalupe-river *LOL* ...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 06:32

Ik woon ongeveer 1 uur en 3 kwartier rijden van New Braunfels af. Maar dat komt vooral doordat ik eerst een uur kronkelwegen moet rijden, en dat neemt zoveel tijd in beslag. Helemaal als je net zo`n zondagsrijder voor je hebt, grrrr Extreme duivel Eenmaal op de I10 schiet het tenminste op. Maar mischien kunnen we wel ff een meeting houden want zaterdag werk ik altijd in Bergheim en dat ligt ongeveer 45 minuten van New Braunfels, dus dan zou ik dat meteen kunnen combineren! We hebben nu zomer schema en dan ben ik vaak al klaar om 2 uur `s middags.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Hjartje, hokke, laura22, Mark0919 en 42 bezoekers