officiele baaldag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

officiele baaldag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 11:24

Vannacht weer lekker beroerd geslapen. Tig keer naar de wc geweest. Kon vanmorgen dus totaal niet uit bed komen. Toch ging de wekker voor Marc om 07:00. Ik blijf dan altijd tot ongeveer 07:30 liggen, en ga er dan ook uit. Marc zit dan al klaar met broodjes. Vork
Kom ik beneden beginnen de katten om het hardst te bleren om eten. Heb ze dus maar vlug wat gegeven, dat gejammer op de vroege ochtend.... Marc en ik broodje eten. marie had al snel zijn brokjes op, en wou van onze broodjes snoepen, tik over de snuit, logisch toch?
Begin ik in een keer te bleren. Niet normaal. Marc wist ook niet meer hoe hij het had. Ach gut Ik: snif snotter, 'k heb gewoon een officiele baaldag (marc: nou al?). Ik zeg: ja, slecht geslapen, 't is weer flutweer, jij bent weer de hele dag weg, ik weet ook niet meer wat ik moet doen. 't Is in huis al netjes. Duss.... Verdrietig Frusty
Affijn, hij ging om 08:10 weg, had toen net m'n ogen droog.... ben ik eerst maar weer op bed gaan liggen lezen. Na 10 minuutjes heb ik m'n boek weggelegd en ben gaan slapen. Gaaaap Om 09:30 werd ik weer wakker. Eerst maar naar de paardjes. Lint verzet, paardjes eten gegeven, paardjes naar buiten gelaten en stallen gedaan.
Daarna nog even met de eigenaar van de stallen gekwekt, en maar weer naar huis. Daar eerst de krant gelezen.
Toen naar boven, wou de computer niet opstarten. Lang leve de stekker, hij deed het weer. Alleen wou internet niet opstarten. Blijkt op de een of andere manier het modem uitgeschakeld te zijn. Dus modem weer aan en hier zit ik nu te typen.
Net kwam er (jippie!) al een waterig zonnetje door. Weet niet wat ik verder vandaag nog ga doen. Eerst verder bokken, wasmachine aan, was ophangen, eten voor vanavond klaarzetten. En dan? 'k heb nergens zin in. Scheve mond Scheve mond Mischien nog even op de manege waar ik vroeger heb gereden kijken... Mischien dat ik nog bekenden zie.....

Sorry voor het lange verhaal, maar ik heb dus vandaag een baaldag opgenomen.... Scheve mond Scheve mond


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 11:46

ahh we ahebben allemaal zwe eens zo een baaldag Boos! gelukkig gaan die dagen ook allemaal weer voorbij!!! sterkte nog vadnaag... enne wat sta jij vreselijk vroeg op.. op zaterdag???

Dag lieve mama...

Lon
Berichten: 885
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 11:51

Ik sluit me bij je aan. Morgen weer een nieuwe dag zullen we maar zeggen.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 12:04

Ik heb er een gewoonte van gemaakt om gelijk met marc op te staan. Mijn schoonmoeder (marc en zijn vader werken bij hetzelfde bedrijf) gaat wel vaak weer naar bed, maardaar hou ik dus niet van. Vandaag dus ook voor het eerst sinds tijden dat ik weer op bed (niet onder de dekens, dus het valt nog mee) ben gaan liggen.
Normaal vind ik het erg lekker om zo vreog op te staan. Ga ik lekker naar Des om te rijden enzo. Maar ja, dat is nu voorlopig ook van de baan voor mij....

Morgen is het koopzondag, moet Marc dus weer werken. Zit ik weer de hele middag alleen thuis..... Wat dat betreft is een verlof van 4 maanden wel heel erg lang! Maar als je dan bedenkt dat ik strakjes een klein hummeltje heb, en dus niet alleen thuis ben, denk ik dat ik dan wel genoeg te doen zal hebben....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Donnatella, Esperanza, JPitty, Mark0919, Vagabondo en 36 bezoekers