Vandaag bij Robin geweest..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 15:43

Gister terug gekomen van vakantie, en vandaag ongeveer de hele dag bij m'n paardje zijn.. maar hij was NIET lief Verdrietig
Ik kwam op stal.. en ging hem uit de wei halen en hij hinnikte!!!! ahhhh.. lief Lovers Dus ik hem eruit gehaald, uitgekeken want de merrie die erbij staat wilde bijna mee Scheve mond\ Toen lekker in het zonnetje gepoetst hij was heel braaf enzo.. toen gereden was hij ook braaf!! Ik ging nog even buiten uitstappen ineens draait hij een kwartslag en loopt hij echt heel hard achteruit, en beland met zijn achterbenen in de sloot snel eruit gesprongen en weer verder gegaan.. toen ik terug kwam op stal lekker afgezadeld enzo, wilde ik hem af gaan spuiten nee hoor dat wilde hij niet..trekt mij gewoon weer mee terug naar de stal mijn arm open Verdrietig ok ikke kwaad geworden enzo.. weer terug gegaan toen was hij braaf. Toen weer naar de stal gelopen wilde ik zijn hoeven gaan invetten schopt ie me!! TEGEN MIJN HOOFD!!!! Huilen Toen heb ik hem terug gezet en ben ik gaan kijken naar m'n hoofd wassie helemaal rood en een beetje open Verdrietig Ik had dus echt hele erge koppijn.. en heb toen strax 2 paracetamol's geslikt en heb nog steeds een beetje last ervan.. Verdrietig
Leuk hoor.. kom je terug van vakantie word je even tegen je hoofd geschopt Verdrietig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:03

AU!!! Dat klinkt niet bepaals als een leuke thuiskomst"...ik hoop maar dat Robin flink geschrokken is van jouw geschreeuw...ik neem tenminste aan dat je op zijn minst wel ff goed geschreeuwd hebt...met die pijn...beterschap in ieder geval en ik hoop maar dat Robin je geen hersenschudding bezorgd heeft...en dat Robin volgende keer maar veel liever tegen je mag zijn...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 19:44

Ik heb dus idd een hersenschudding Verdrietig gelukkig maar een lichte.. ik hoop dattie morgen weer lief is.. maar dat zal wel Scheve mond\

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:56

Oei dat is niet echt leuk als je zo thuiskomt...
Hopelijk doet hij het niet meer.