verschillende stallen bekeken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

verschillende stallen bekeken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 23:22

Zo als de meeste wel weten is Arti verkocht aan Ineke2, en ga ik Buddy kopen van Biepmiep..
Ik stond op opzich wel een leuke stal, maar die was ver weg en de laatse tijd door omstandigheden liep het niet meer lekker en wil ikgraag met buddy helemaal op nieuw beginnen..

Ik heb vandaag verschillende stallen bekeken en allemaal vielen ze af op twee na, eentje is de oude stal van Buddy, waar kinglover en dola van bokt ook staan, Die was erg leuk, grote stallen, goede weide, en leuke mensen. Lijkt me een super stal niet alleen voor mij maar ook voor buddy.
De andere stal was wel wat minder, kleine weide waar ze niet altijd op konden en kleine stallen. alles was klein maar opzich wel goed. ze hebben ook pas plaats vanaf oktober.

Ik denk nu dat het de oude stal van buddy word, daar heb ik het beste gevoel over.

Van de andere stallen die ik heb gezien ben ik echt geschrokken, sommige waren echt donker en vies, geen frisse lucht, vroeg ik waarom ze niet buiten stonden zei de eigenaar jah binnen laten staan is makkelijker Lips are sealed hmmzz ok valt af lijkt me duidelijk:)

Nou alleen heel hard duimen want buddy wordt gekeurd vrijdag!! pff slaap nu al niet meer! *zenuwen*! want op die dag breng ik ook arti weg naar Ineke2..en das ook al spannend..

nou dat was mijn verhaal van vandaag.. *lang* maar vomd het fijn om ff van me af te schrijven!

Mipsie

Berichten: 19
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 23:43

Spannend he dat keuren! maar dat komt helemaal goed!
En ik zou voor de stal kiezen waar je het beste gevoel bij hebt...ik ben ook op zoek naar een andere stal, sta nu bij holthuizen en heb het er tolaal niet naar mijn zin. en ik had toen ik daar naar toe ging al niet zo een goed gevoel dus volg gewoon je gevoel en doe wat je denkt wat het beste is!
veel succes er mee!

mipsie

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 07:07

Oei, een dubbel spannende dag dus. Ik duim met je mee dat Buddy wordt goedgekeurd!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 07:23

Fijn...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 07:31

Nou succes dan morgen met het keuren!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:06

Dus Buddy hoeft niet verhuisd te worden dan, als hij goedgekeurd word? Dat zou mooi zijn, is voor hem ook prettiger
Word inderdaad een spannende dag morgen haha, maar ik duim mee hoor dat Buddy goedgekeurd word Lachen

Tot morgen Pling

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:39

Neem aan dat Biepmiep weet wat ze verkoopt en dus ga ik er van uit dat Buddy gewoon super door die keuring heen komt!
Alvast heel veel plezier met Buddy,en Ineke2 jij met Arti!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 13:00

ja buddy wordt zeker wel goedgekeurd! heb er het volste vertrouwen in...alleen ik kan ernie meer van slapen haha! en arti morgen brengen en buddy keuren.. dat wordt weer een nachtje bokken *LOL*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:25

maak je niet druk... is niet goed voor je hart... Knipoog Tong uitsteken

Ik zie je morgen ook als het goed is... ik kom foto's maken voor Ineke... Haha!

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:05

En die stal vlakbij waar je nu staat? Daar staat mijn nichtje, binnenbak, buitenbak, 10 grote lichte stallen en wei (helaas niet veel weiland). Is dat niks?

Veel plezier met je nieuwe paardje, ik duim voor je dat ie goedgekeurd wordt!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 16:03

Ojasper schreef:
En die stal vlakbij waar je nu staat? Daar staat mijn nichtje, binnenbak, buitenbak, 10 grote lichte stallen en wei (helaas niet veel weiland). Is dat niks?

Veel plezier met je nieuwe paardje, ik duim voor je dat ie goedgekeurd wordt!


dat is erg ver weg, daarom zoek ik ook wat meer dichtbij.. en ik ga naar de klomp, is erg leuk daar en ik heb er nu al zin in!!!

en tja ik maak me SUPER druk! vreselijk! zou blij zijn als morgen gewoon voorbij was....

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:09

binky schreef:
en Ineke2 jij met Arti!

Thanx Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:18

Spannend!! Ik zal duimen!

Die stallentochten ken ook Lachen. En heus, nergens is het helemaal zo als je het zelf zou doen. Daarom moet je kiezen voor iets dat het dichtst bij jou wensen en eisen in de buurt komt. En ook die kunnen veranderen in de loop van de tijd, en dan maak je weer een nieuwe stallentocht in de regio. Ik heb er al wat achter de rug Haha!