Gisteren weer les gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 12:00

Ik zal jullie niet elke week vermoeien met hoe mijn les ging, maar het is nu weer zo lekker nieuw na zijn blessure van anderhalf jaar.
Ik heb een bewonderend applaus gehad van mijn instructeur *LOL* Bloos *LOL* over een wissel. Hij voelde ook super, voorbereiding goed en precies op mijn hulp, heel groot van de grond omgesprongen, tof man. Verder nog een wauw voor een andere wissel en een uitgestrekte draf, die hij nu eindelijk begint te doen. Een paar keer mooi! voor drafappuyementen en wat stukjes verzameling!!
Tot zover het goede nieuws Haha! Ik heb natuurlijk ook weer te horen gekregen dat ik sommige dingen dom aanpakte, en daar had hij gelijk in. Bijv niet wachten tot de omstandigheden optimaal waren en dan toch een oefening in willen zetten, dat is ook stom, want dan is je oefening al mislukt voor je begonnen bent.
Hij zei dat hij beretrots op me was en zijn ogen uitkeek hoe Jesper het oppakte na zolang eruit geweest te zijn. Bloos Bloos
Jep had gisteeren dan ook wel een superdag, maar toch hartstikke leuk om te horen.

_________________
A horse is for life, not just for christmas

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-08-03 05:56 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 14:25

ik wou dat ik het had kunnen zien!
snik snik dat ik al weg moest,maar misschien de vlgende keer?

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 14:29

Dat klinkt hartstikke goed Jasmijn!!! Gaat de goeie kant uit met Jesper Cool . En ik vind het wel leuk om te lezen hoe snel Jesper het toch oppakt.
Two thumbs up....
groetjes.