leuk, terug komen van vakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:10

Heel triest...ik hoop dat Merilyn Sya gauw weer een beetje voor elkaar krijgt zodat Sya weer lekkerder in haar vel zit en Thirza ook weer kan rijden...en ik hoop ook dat er iets uit komt als jullie dat meisje gaan confronteren...succes! Maar wat een rot situatie, zou ik echt ziek van zijn...sterkte er mee!!! En hopelijk vinden jullie nog iets van de spullen terug!


Thirza

Berichten: 9260
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 18:18

ik heb dit verhaal dus ook op n andere site gezet waar ik vaak kom. er was n meisje die mijn verhaal zo zielig vond dat ik haar hoofdstel mag hebben want zij gaat over op western ik vind dat echt zo lief van haar.

tja ik durf gewoon niet meer op sya mijn zus rijdt er nu op. leontien de hoefbevangen pony die nu niet meer hoefbevangen is (snap je het n beetje) daar mag ik nu op rijden verlopig totdat ik weer op Sya kan dat is ook al zo lief <b>MEERTJE JE BENT N SCHAT </b>

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 00:00

Ik baal ook.. Had Thirza voor haar slagen nieuwe teugels gegeven die zij zo graag wilde hebben.. Die is ze ook kwijt.... Baal dus 2x, 1 keer voor Thirza en 1 keer voor de teugels...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Thirza

Berichten: 9260
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 12:17

niet eens voor Sya?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:11

Heel veel sterkte en succes! Groetjes aan Sya!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Brain
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:46

Hoi

Wat een klotestreek van dat ...wijf zeg
Het zal vast een heeelllleeeee domme vraag zijn maar wat is een onderhals ???? Verward

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 07:03

Ik ben net nieuw op dit forum en zit alle berichten eens te lezen. Nou vraag ik me af hoe het ermee is, durf je zelf al weer te rijden?

gr. Ziggy


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Deniseee96, Jane808, MairiMacBran, plutolover, sas66, StalMelyn, Ubermetrics en 138 bezoekers