waarom heb je een bijrijd(st)er?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:26

Omdat ik anders in tijdnod zit, en het geld kunnen we gebruiken om bij te leggen voor het stalgeld.

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 01:00

Mag je ook bijrijder zijn van je eigen paard Knipoog ?

Dat bevalt me prima. Ik had er geen zin meer in en geniet nu van de zijlijn.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 10:53

Ik heb geen bijrijdster en ik zou het ook niet kunnen verdragen. Ik ben ook erg kritisch en dan zou ik me alleen opregen als hij/zij het niet goed doet. Wel gaat mijn moeder Sabientje nu ook rijden maar dat is toch wat anders Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 11:15

Omdat ik zelf aardig groot wordt voor Novalee en als ik 14 ben pas een andere pony heb Haha!
Dus heb ik sinds gisteren Krissy van 8 jaar.
Ze doet het prima en zelfs het mestruimen vind ze leuk *LOL*

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:52

Ik heb sinds een paar maanden ook een bijrijdster voor Kiri, die in eventueel voorkomende noodgevallen ook Jumper en Insley kan rijden. Wij hebben 3 paarden/pony's, waarvan Kiri eigenlijk ons familie/recreatiepaard is waar mijn man op buiten rijdt. Nu heeft hij een super drukke baan en een verbouwing, is onze Rick nog te klein voor Kiri en ben ik sinds een tijdje bezig om met Jumper SGW te gaan rijden, wat dus veel tijd aan trainig kost. Daardoor kwam Kiri er qua beweging maar bekaaid vanaf op een gegeven moment. Dus toen heb ik een advertentie op Marktplaats gezet en zo ben ik dus aan Judith en Wendy gekomen. We wilden Kiri aan de ene kant eigenlijk verkopen maar door allerlei omstandigheden stond ze inmiddels al 2 jaar te koop en werden we haar niet kwijt, en eigenlijk diep in ons hart vonden we dat ook niet zo erg want ze is al sinds veulen bij ons (nu 11 jaar dus) en we willen haar eigenlijk niet echt kwijt. En nu is iedereen gelukkig met de regeling. De meisjes blij dat ze kunnen rijden, ik blij dat Kiri voldoende aandacht krijgt en Kiri natuurlijk ook blij met al die aandacht.
Ze hebben inmiddels ook allebei Jumper een keer gereden en daar kunnen ze dus allebei totaal niet mee overweg, terwijl het met Kiri super gaat Verward . Ik had het dus eerder andersom verwacht. Bij hun is hij niet vooruit te branden, ze krijgen hem zelfs bijna niet in draf... . En dat terwijl hij bij mij dus regelmatig te hard gaat... Ik kan alles met hem rijden voor zover mijn eigen talent reikt, zelfs wissels en appuyeren etc. terwijl zij hem dus niet eens in draf krijgen, laat staan dat ie nageeft of zo??? Er is mij wel al regelmatig gezegd dat Jumper eigenlijk geen damespaard is, maar goed, ik heb geen problemen met hem (meestal dan Haha! ). Hij is wel groot, maar goed handelbaar. Maar ja, Jumper rijdt ik toch bijna altijd zelf dus dat is niet zo'n probleem. Het is wel fijn dat mijn ene bijrijdster ook wel meegaat naar wedstrijden om te groomen bij mij, lekker luxe... Tong uitsteken

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeRekers, Pellelilly, Rubs en 150 bezoekers