mail van Laura uit de USA (24/7)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 10:43

Pfoeh hallo allemaal
Het is nu zo druk dat ik al dagen geen tijd heb gehad om te mailen. Vandaag erg druk geweest... 's avonds eindelijk klaar en toen mocht ik leuk naar Leanne's huis daar nog eens uitmesten (en ik maar denken dat we alleen hoefden te voeren) Toen een staffmeeting van een uur er achteraan en nu dus snel ff mailen want ik ben hardstikke moe en pikzwart van alle viezigheid heb ook nog geen tijd gehad om te douchen.

Ik weet niet meer precies wat ik heb gemaild... maargoed. Het teamwork in de stal gaat al beter nadat we met zn allen zijn gaan zitten (toen stond het op het moment van ontploffen) en erover hebben gepraat. Met, jawel, mij als groepsleider (ach ja er moet iemadn neutraal zijn) Nou dat verliep best aardig. Heb een aantal dingen van me af kunnen gooien die me best dwars zaten. Verder gaat mn cabin prima hahaha vandaag heb ik het pakketje van mn ouders ontvangen (jahaaaa pakketje no 1 Lachen ) met CHOCOLADE. Nou moet je weten dat de chocola hier echt niet lekker is. Na een stukje Milka hielden mn kinderen ineens zoooo veel na me Lachen Werkelijk waar ze hebben me zelf hun adres gegeven zodat ik meer op kan sturen als ik thuis ben (waarom heb ik dat niet meteen de 1e week gedaan? haha)

Verder is het hier echt Bloedheet.. lag tijdens quiet time op mn bed me kapot te zweetn en het rijden ging 'smiddags dus ook niet door. Zal dus wel weer een mega onweer bui komen komende week.

Gisteren ben ik naar gestoken door een wesp; in mn gezicht Boos!( Rotbeest. Gelukkig had ik er na een wondermiddeltje van de nurse geen last meer van.

Hele verassing vandaag om en een brief en een pakketje te ontvangen. Je moet je voorstellen, tijdens de lunch leest iemand alle namen voor met wie er pakketjes hebben en dan rent iedereen naar de schuur om die op te halen en de counselors halen de post op voor de kinderen.. altijd leuk als er ook iets voor mij bijzit!

Beetje vaag wel dat Vanessa haar brief voorlas, waarin haar vader schreef dat hij boos was omdat ze haar anti-depressiva niet nam. Hallloooo?? Kind had dus gewoon geen zin om naar de nurse te gaan iedere dag en zit dus al 4 weken zonder meds, terwijl ik daar niks vanaf wist. Was ik niet echt blij mee.

Morgen worden de foto's van de cabins gemaakt en op internet gezet dus hopelijk zien jullie me snel Lachen

Heel erg bedankt voor alle mailtjes had gewoon 6 nieuwe toen ik inlogde dat was erg leuk *LOL*

Nou heel veel liefs en groetjes van Laura!!!