Bolivia in 1 x op de trailer, gezellig met Liz en Pris en PO

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 23:06

Vanavond Bolivia naar ST Oedenrode gebracht voor de cursus van aankomende week. Ging echt super. Ik heb haar voor het eerst zelf op de trailer gezet en (met hoofdstel) ze liep er in 1 x in. Dit is gewoon een paard waarbij het lang (1 jaar) duurt voordat ze je respecteert. Ik ben echt super blij.

Met Lisanne en Priscilla was erg gezellig. We hebben 2 uur door de weilanden gecrosst voordat we het hadden gevonden. Bolivia rende achteruit de trailer uit, maar was op stal erg braaf. Cursus waarschijnlijk maar met 4 mensen Super dus.

Lekker naar de Mac geweest, erg veel gegeten en toen de meiden naar huis brengen. Ja en toen......toen moest ik tanken (erg nodig) en was het benzinestation net 5 minuten dicht. Ik pissig in mijn auto gestapt en weggereden.| Bij het volgende benzinestation (nog meer nodig) kwamen we er achter dat ik mijn tankdop en portemonnaie op het dak van mijn auto had laten liggen en die lag er natuurlijk niet meer:

Balen, geen benzine, 500 piek in mjn portemonnaie (hotel, trailer-chauffeur etc betalen) en al mijn pasjes en rijbewijs er in. Verschrikkelijk balen. Politie kan ik pas morgen bellen of het is gevonden en pasjes heb ik al geblokkeerd. en ik heb zo verschrikkelijk veel pasjes......ANWB, reisverzekering, ziektekostenverzekering, 3 pinpassen, 3 creditcards, airmiles, konmar, ah, zonnebank, bleghhhhhh

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 23:09

Dat is echt poedersuiker en oliebol!!! Balen zeg! Ik hoop maar voor je dat je rijbewijs ed nog gevonden worden...daar heeft een doorsnee dief/"vinder" toch niks aan...*duim duim duim* Maar klote hoor, zet wel een flinke domper op een leuke dag! Frusty

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 23:13

Aaargh... en dan kun je jezelf inderdaad wel voor je kop slaan dat je zo stom gewwest bent om die spullen op het dak te leggen... Ik hoop echt voor je dat alles gevonden wordt, dit is zwaar *piep*!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 08:16

Dat is nou echt erg!!!! Ik ben ook altijd bang dat mij dat overkomt. Ik heb het 1 keer gehad met een benzinedop, maar dat is ook het enigste geweest. En al je geld en je pasjes en je rijbewijs....Goh meid, dat vind ik nou echt balen voor je. Je geld kan je waarschijnlijk wel naar fluiten, maar je rijbewijs enzo zal vast wel terug komen. En misschien is de vinder wel zo eerlijk dat ie al je geld terug geeft. Ik zou zoiets dus namelijk wel doen. Ik ga er altijd vanuit dat het mij ook kan overkomen en dan zou ik het ook prettig vinden als alles weer bij me terug komt. Heel veel sterkte meid...
groetjes.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 09:36

wooow wat erg hopelijk vind je je portemenee terug!!
ik hoop het echt voor je want dit is heel erg natuurlijk

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 10:52

Balen zeg van je portemonnaie. Bij wij volg je trouwens de cursus, is dat bij Inge?? Achternaam weet ik niet precies. Zij geeft hele goede zitlessen heb ik gehoord.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 12:51

Hoi manon

Ik heb echt een supergezellige dag gehad, zeg!
Alleen verschrikkelijk jammer van je portemonnee.
Ik hoop dat je hem terugvind met alles er nog in, wat zeg ik nou?
JE MOET HEM GEWOON TERUGVINDEN MET ALLES ER NOG IN!

Huilen Verdrietig

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 15:50

Jah Pris, ik ben t met je eens!!!
Echt superbalen van die portemonnee..... Maarja, het geld zal er idd wel allemaal uit zijn.

Ik hoop dat iemand zo aardig is om het gewoon zoals het was bij de politie af te leveren.
En dat je hem terugkrijgt.

Maar toch het was supergezellie, VIES HE? Die worteltjestaart Knipoog

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 00:58

Portemonnaie is terug en met alles er nog in!!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:49

hoe dat??? vertel!
(oneliner.. soorry)