Mijn nichtje op Marmelade, zo cute

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Mijn nichtje op Marmelade, zo cute

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 17:25

Vandaag paste ik op mijn nichtje Aukje van 3 jaar en we gingen samen naar de paarden van een vriend van mij. Frits ging ook mee. Aukje is dol op Frits (ik ook natuurlikj he).
Maar daar staat dus een shetlander Lady Marmelade, echt een maf beestje.
En Aukje ging daar dus op. Was de eerste keer dat ze op een paard zat en trots dat ze was! Toen Frits haar vroeg of ze op String wou begon ze wel gelijk te krijsen want die is natuurlijk een stuk groter zeker in haar ogen.
Wat zijn kleine koters toch leuk he? Zeker als ze ook van paarden houden! Frits en ik kunnen dan ook nauwelijks wachten ...

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:17

Ja idd, ik heb ook zo'n nichtje. Die is ook een keer meegeweest naar een verzorgpaard. (die was best een groot paard) In het begin durfde ze er niet op, maar toen ik aandrong en ze er eenmaal op zat vond ze het gewéldig. En daarna mocht ik hem nieteens meer vasthouden Knipoog En zij maar rondhobbelen. Ik was toch wel dat dat paard zo braaf was.

het is altijd leuk om die kleintjes met paarden bezig te zien zijn (kromme zin)

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:40

Ymkje schreef:
Frits en ik kunnen dan ook nauwelijks wachten ...


Wacht toch maar..... Scheve mond Knipoog

Mijn zus heeft een heel lief klein dochtertje en ze vind paarden nu al heel leuk. Als ze straks wat ouder is en kan lopen enzo, mag ze vaker mee en als ze dan nog wat ouder is mag ze er ook wel eens op zitten. Knipoog Ik ga haar dus echt totally paardengek maken.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 09:24

Dat lijkt me nu zo leuk zo'n klein nichtje of zusje die je paardengek kan maken...
En mee zou kunnen nemen naar je pony. Sabientje vindt kleine kinderen ook geweldig!

Enne...idd..beter ff wachten nog Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:28

wat leuk zeg!!

mijn buurmeisjes komen ook wel eens op starlight rijden, zo schattig, dan is ze veel liever dan als ik erop zit...
en mijn oppaskindje 4 rijd al vanaf z'n 2 op pietje (shetlander) ook los en dat is zo'n lief beestje en zo schattig..

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:41

het kleindochtertje van de staleigenaar is vaak op stal, 2,5 en kent alle paarden bij naam, weet precies voor welk paard je komt en wil altij kijken als je gaat rijden, en wil les geven
Echt een bijdehandje
Tos is de enigste pony op stal en ze rijdt iedere ochtend op zijn rug naar de wei toe... Tos is dus helemaal DE pony in haar ogen Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers