Update regina

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Update regina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 18:38

Waar Regina een tijdje terug zo vreselijk dwars en moeilijk was, wordt ze nu (vooral in de omgang) met de dag makkelijker.
Met de "boktrit 't gooi", is er eigenlijk een knopje om gegaan, en het blijft vooruit gaan.

In de omgang is het bijna een makkelijk paard geworden, ze staat netjes stil ook als er bijv. een ander paard langs loopt (dan flipte ze voorheen altijd behoorlijk). Vanmiddag stond ze zelf netjes stil in een open stal, terwijl ik in de buurt bezig was. Qoute Denman: "wat is ze braaf, het is bijna eng".
Ook het rijden gaat steeds beter, ik het donderdag les gehad van Janine ( Kyra op bokt) en sindsdien kan ze ook steeds beter haar concentratie bij mij houden. De galop is nog een lichtelijke ramp, maar in draf en zeker in stap blijft ze steeds meer op mij, ipv op haar omgeving, letten.

Op zo'n moment ben ik blij dat ik doorgezet heb, je moeite wordt tenminste beloond. Hoewel er nog genoeg momenten zijn (vooral tijdens het rijden) dat ik haar even wat aan wil doen, maar de rest van de tijd maakt ze het weer goed.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:04

leuk he, die dwarsbalken onder het zadel.... *zucht* Fijn dat het bij jou beter gaat, ik heb nog een lange weg te gaan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 07:32

Vooruitgang is mooi Haha! het is ook echt een markant paard!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:09

En het is goed te merken dat het beter gaat Lachen Volgens Denman en Tiko kan ze toch ook aaaaaardig lopen als ze wil Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 14:55

Jurga schreef:
leuk he, die dwarsbalken onder het zadel.... *zucht* Fijn dat het bij jou beter gaat, ik heb nog een lange weg te gaan.


Ach als ik die foto's van jou een tijdje terug zie, dan ben jij een stuk verder met de galop dan ik Bloos
Ook ik heb nog een lange weg te gaan hoor, maar nu gaat het gelukkig even vooruit na een hele slechte periode....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:27

He goed joh! Ben erg benieuwd of ze a.s. zondag weer net zo druk is als tijdens de Gooimeeting Knipoog Vind het heel knap dat je zoveel geduld hebt met haar en dat je al zoveel hebt bereikt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 09:06

Grinnik, de galop is juist een stuk moeilijker nu Haha!. Kom maar eens langs als je haar eens aan wilt voelen....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 11:01

napoleon schreef:
He goed joh! Ben erg benieuwd of ze a.s. zondag weer net zo druk is als tijdens de Gooimeeting Knipoog Vind het heel knap dat je zoveel geduld hebt met haar en dat je al zoveel hebt bereikt


Ik ben ook erg benieuwd hoe ze zich gedraagt, zonder Chrisje (paard van Dennis) erbij.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 11:02

Jurga schreef:
Grinnik, de galop is juist een stuk moeilijker nu Haha!. Kom maar eens langs als je haar eens aan wilt voelen....


Ik kom graag een keertje langs, om haar een keer aan te voelen (ik geloof namelijk niet dat het erger dan Regina kan zijn). Dan moet jij Regina ook maar een keer uit komen proberen }>

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan en 2 bezoekers