Wat heb ik toch een heerlijk beest!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Wat heb ik toch een heerlijk beest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 22:40

Aangezien mijn paardje nu 3 jaar is gaan we rustig aan beginnen met kennis maken met zadel en mens.Er hebben voor vandaag wel geteld 4 mensen op haar gezeten en het zadel zal er 2 keer meer op gelegen hebben.
Aangezien Vippie haar in gaat rijden met behulp van cowboy Andy hadden we het er vandaag even over.
Andy heel bijdehand van:"en wanneer gaan we er voor??"
Dus ik voor de gein van stap er maar op.
Hij:'is goed"
Dus ik bedust Verward zo van "zo zonder zadel en hoofdstel/halster??"
Andy"ja hoor ik stap er wel even op."
Wel op eigen risico werd er nog van mijn kant geroepen.
En ja hoor nog geen minuut later zat Cowboy Andy op Amber Die gewoon zo los in de bak stond.
Snel toch maar even halstertje om gedaan aangezien dat Tjody er ook bij stond en die aardig hengstig was,dus ze waren lekker klef.
Van 2 halster touwen hebben we dus"teugels" gemaakt.
Eerst amber mij laten volgen want wat aansporen betekend weet ze natuurlijk niet.Na een paar rondjes en bochtjes liep Andy en Amber gewoon zo de bak door.En dat terwijl ik aan de kant aan het kijken was.Stond werkelijk met open mond te kijken.
Mijn paardje die haast niemand op haar rug heeft gehad liep trots door de bak heen met Andy op haar rug alsof ze het al vaker gedaan had.
Nou jullie mogen het allemaal weten ben echt trots op haar en het is op recht een heerlijk beest. Lovers

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:48

Leuk joh dat het zo goed met jullie gaat! Vind het wel jammer dat jullie er niet meer zijn, hoor. Geef Amber maar een dikke kus van mij! Hopelijk doet Stagave het volgend jaar ook zo netjes...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:09

Hey Loon,

Nou je weet natuurlijk al dat ik Amber "goed" vondt Haha!
Maar nu spant ze toch echt de kroon he.
Als ze eens zou weten dat op de manier waarop zij kan bokken bijna iedereen eraf kan werken Knipoog
Laten we het maar niet vertellen.

Maar goed dat het zo geweldig gaat en ik kom snel een keer naar je wonderpaard kijken

Greetsz Syl

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 08:00

Ze spant zeker de kroon.Kijk dat er iemand op kon gaan zitten oke dat wist ik wel maar dat ze na een paar minuten zo door de bak heen zo lopen nee dat had ik niet verwacht.
En laten we het maar niet vertellen aan haar want ze zal er zeker gebruik van maken dan.Dus als je langs komt mondje dicht hoor.
Zo zie je nou maar dat beest laat me steeds weer verrassen.