*joehoe* weer een punt voor mij!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 21:13

Weer van Isoldaatje gewonnen *LOL*
Ook al ging het even heel raar bij het kantje van de sloot en stonden we even heen en weer te balanceren.
Heb haar toen maar even laten lopen, maar ik geloof dat zij op dat moment dacht dat ze het voor elkaar had. Helaasjepindakaasje, niets was minder waar! Haha!
Heb hetzelfde trucje toegepast als eergisteren. Ging niet meer zo heel erg goed, ik denk dat ik dat trucje nog 1 keer kan gebruiken en dan moet ik weer wat nieuws verzinnen.

Maar vanavond ging het goed. Ik hoefde niet te flossen en niet te trekken. (bijna niet dan)
Ik heb vanavond een langere buitenrit gemaakt en ze was, na ons eerste kleine akkefietje, heel braaf. Zelfs op de terug weg bleef ze in stap en na een tijdje kon ik mijn handen een beetje naar voren brengen, zodat ze minder druk op haar mond had. Ook toen bleef ze keurig stappen met af en toe een huppeltje tussendoor.
Ben erg tevreden!! Lovers *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 09:06

mooi zo ze begint het te leren volgende week naar het strand en wat over duitsers springen *LOL*
Ik moet eduard nog bellen of ik volgend jaar zomer mag komen *grijnz* als niet alles bezet is door toeristen enzo

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 11:49

goed zo!gelukkig begint het nu echt te komen.........hopelijk verzint ze niet weer iets nieuws als ze jou trucje door heeft........ Kusje