sniksnik!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-01 16:58

Hoihoi allemaal!
Ik heb geen zin om het hele verhaal hier neer te zetten, maar ik moet het toch even kwijt.
Vanmiddag kwam de veearts bij de pony van een meisje op de manege kijken, want zij had haar lip open liggen. Dus pony een verdoving en de lip werd gehecht. Daarna kreeg ze nog een penicillinespuit. Daar bleek de pony dus niet tegen te kunnen. De veearts was net weg en de pony werd weer in haar box gezet. Opeens begon ze heel raar te piepen en een beetje te hinniken en plotseling viel ze om. Helemaal gestrekt. Veearts meteen weer opgebeld en toen hij kwam moesten wij allemaal de stal uit, behalve dat meisje van wij de pony was, haar ouders en onze instructeur. Maar dat meisje wou liever even niet blijven dus liep ze met ons mee. We zagen de veearts de stal binnengaan en na een paard tellen was hij er weer uit. De pony was dood... Zomaar patsboem. Pony was pas 7 jaar en ze had hem pas 4 maanden. Iedereen schrok zich helemaal naar. Iedereen moest huilen. Zelfs de veearts. Ik ben dus niet zo vrolijk nu... Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:47

jeetje ik heb effe geen woorden meer ............stil........sterkte

soms is het beter om te zwijgen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:08

Zo he...................
echt zielig zeg vooral voor het meisje natuurlijk.......

Groetjes en Sterkte voor iedereen

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:09

sorry, mijn onderschrift is helemaal niet toepasselijk, kan hem niet meer uitschakelen in het bericht sorrry sorry

groetjes Melissa

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:11

Wat vreselijk. je hoort het toch steeds vaker, zo'n antibiotica allergie. Sterkte.

Navragen is beter dan afvragen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:11

Jee, wat erg zeg! Ik kan me voorstellen dat da meisje heel veel verdriet heeft nu, rot hoor! ...wens dat meisje maar heel veel sterkte als je haar ziet, jullie zullen allemaal wel extra lief voor haar zijn denk ik he...ik krijg al een brok in mijn keel als ik dit verhaal lees... Huilen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-22 19:12 ]</font>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:18

Jeetje dat is dan schrikken!
Wens haar maar veel sterkte... Verdrietig

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-01 18:26

Bedankt voor jullie berichtjes. Enne, Melissa, zelf heb ik net zo'n soort onderschrift. Het maakt niet uit hoor, echt niet.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:29

Oke dan is het goed!

Sterkte verder!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:33

Verschrikkelijk... Verdrietig

Ik hoor het ook steeds vaker, heb ook al paarden gezien met bijwerkingen, maar nog nooit zoiets...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:54

jezuss...das erg als je pony ineens dood is...egt vervelend, vooral voor dat meisje.
ik word al verdrietig bij het lezen van je berichje.... Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
laatst had Ilonka wondjes onder der buik van de singel, daar hadden we ook spul op gesmeert waar ze dus blijkbaar ook niet tegen kan. dus ze had 2 grote bulten onder der buik...maar das altijd beter dan dood!

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 19:04

Jeetje....wens dat meisje maar sterkte! Wat is dit erg...ben er stil van...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 19:18

Da's enorm verschrikkelijk voor de betrokkene. Ik hoop dat ik nooit mijn paardje dood vindt of zoiets. Moet er niet aan denken. Eigenlijk denk ik elke dag aan haar als ze in het land staat. Zou ze niets hebben enzo. Moet er niet aan denken dat ze mij ooit bellen, er is iets met Meis...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 19:22

de pony van een vriendin van mij is ook allergisch voor antibiotica's,die is er idd ook al bijna aan onderdoor gegaan maar omdat ze het nu weten word er dus geen antibiotica gegeven als die ziek is.......

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Lugea, Rhinocornn, wend2009 en 25 bezoekers