ik ben een dilemmieus persoon:S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

ik ben een dilemmieus persoon:S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 21:08

Oftwel:
We zijn van plan mijn pony'tje te verkopen. Dit heeft meerdere redenen en heb geen zin het weer allemaal te vertellen (alleen als iemand daar heel geïnteresseerd in is Tong uitsteken). Maargoed, ik heb een beetje rondgezocht om me te oriënteren op "wat daarna". Wil ik een groot paard, een fjord, een arabier, een ijslander, een fries. De wat stevigere ponyrassen vind ik helemaal geweldig (fjorden, haflingers enzo). Maar ik ben nu dus perongeluk een fjord tegen gekomen die te koop staat. Precies zoiets als waarnaar ik op zoek ben en zelfs met een zadel erbij dat ik zelf al heel lang zou willen. Ik zit echt niet te azen op die pony en hou nog steeds heel veel van mijn eigen pony'tje ( Lovers ) maar zo'n kans komt er waarschijnlijk nooit meer.
Vanavond zei mijn moeder dat we dan toch maar mijn pony te koop moesten zetten, die beslissing is dus genomen.....
Maar het probleem is dus eigenlijk dat ik niet tegen mijn ouders durf te zeggen dat ik een mogelijk leuke pony heb gevonden, want dan is het net of ik "alvast op zoek ben gegaan". En natuurlijk wordt het wel erg druk met twee pony's (twee van mij dan) want stel dat niemand mijn pony wil kopen.................

Wat zouden jullie doen? Scheve mond (pff, voel me wel weer een zeikerd zeg, maarjah, er is even niemand anders waarmee ik dit kan bespreken)

http://www.metjeppe.nl clickertraining |
equicoaching | equitherapie


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:58

ik zou het met je ouders bespreken. misschien vinden zij dat er uberhaupt geen pony komt voordat de ander is verkocht. 2 pony's onderhouden is ten eerste duur en ten tweede twee keer zoveel werk. er komen nog wel meer leuke pony's op je pad denk ik. ik zou dus wachten tot ik mijn pony had verkocht

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:00

Ik zou eerst aan je ouders vragen of je wel een weer een pony mag. Zo ja, kan je zeggen dat je toevallig iets heel leuks bent tegen gekomen. Maar je moet zeker niet te snel een beslissing nemen!

» Never give up on the things that make you smile..

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:00

ik zou toch maar wel even zegt, zelfs ik kijk nog naar andere paarden ondanks dat ik rikky echt niet ga verkopen.. je kan desnoods zeggen dat je hem vandaag pas hebt gezien!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 17:34

ik mag een pony erna. Misschein dat we het er vanavond nog even over hebben.

http://www.metjeppe.nl clickertraining |
equicoaching | equitherapie

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:05

Succes vanavond. Laat je weten wat het is geworden?

[o]

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 22:17

Bedankt nog allemaal. We gaan donderdag bij de fjord kijken Lachen .
Het bleek trouwens om de pony van een bokker te gaan Haha! .

http://www.metjeppe.nl clickertraining |
equicoaching | equitherapie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 102 bezoekers