verslag van vrijdag, laatste dag van stage

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

verslag van vrijdag, laatste dag van stage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 00:12

afgelopen vrijdag was het de laatste dag van mij voor- stage voor deurne, en ik moet zeggen, ik zal het erg gaan missen, ik ben dus ook al een brief aan het schrijven of ik daar kan werken voor de vakantie.

ik heb dus stage gelopen in bedegraven, bij de dierenarts.

over vrijdag dus....

k kom daarzo, en het begon al goed.
er waren al een paar begonnen met mesten, en ik vraag wat er nog gedaan moet worden.. bijna alles was al gedaan zeiden ze. dus ik ga ff kijken in die stallen of het ook gedaan is.
loop ik daar tegen een paard aan die daar stervende vastgerold en kreunend licht te wachten totdat ze doodgaat. haar veulen die liep er maar een beetje omheen te draaien.
dus ik roep zo die dierenarts.. hij meteen oh dat ziet er niet zo goed uit. blijkt dus achteraf dat dr darm is gescheurd ofzo, erg onprettig dus.
maar die merrie hebben ze dus laten inslapen, en het veulen is meteen opgehaald.

(.....) om wat ranzige details weg te laten

we hebben haar toen naar de koelcontainer gabracht, om haar vervolgens met zn 6en erin te slepen. met veel moeite is het toen gelukt.

tot zover de ochtend.

's middags had ik daarintegen weinig te doen. er waren niet zoveel klanten, dus moest zelf maar wat verzinnen om te doen. na wat geveeg, nogmeer geveeg, en nog meer geveeg, heb ik geprobeerd om een zaagselbaal uit de sloot te halen, dat niet lukte, omdat hij helemaal volgezogen was met water. hierna heb ik nog wat gras gemaaid, beetje gevoerd, en toen was de dag alweer om. toen heb ik dus zon half uur gedag gezegt, en ben toen naar de trein gegaan, die ik weer net zag wegrijden. dat zat dus wel weer mee. enfin, een half uurtje later de volgende trein gepakt, en was zo rond een uurtje of half 7 thuis.

en tot zover mijn vrijdag.

greetz jef

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:35

oh dan heb je toch een leuke stageplek gevonden. hier in belgie zou je je handen wel volgehad hebben! haha, beetje rustig aan kan zeker geen kwaad!

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 20:11

jah ik heb het echt super naar mijn zin gehad hierzo.
zo erg, dat 3 weken eigenlijk gewoon veel te kort is, maarja, het is nou eenmaal niet anders. k ga dus wel kijken of ik daar nog kan blijven werken een poosje :d

greetz jef