Zadels gestolen in Pijnacker!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Zadels gestolen in Pijnacker!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 08:54

Op een pension stal nabij de Blauw Gele Vendel zijn in de nacht van 11 op 12 juni alle zadels gestolen. Alleen een paar oude zadels hadden ze achtergelaten. De zadelkamer was zelfs afgesloten met een alarm met pincode en de kasten hadden ook elk een slot!!

Dus let op, zadeldieven in actie in Pijnacker. Als voorzorg heeft iedereen bij onze stal de zadels naar huis genomen. Er is in onze stal in Berkel en Rodenrijs ook 3 jaar geleden ingebroken. Nu is er wel camera bewaking met video opname en alarm, maar daar trokken ze ook niets van aan in Pijnacker. Wees gewaarschuwd en pas op je spullen.


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 08:56

Jeetje, Eleonoor, dat lijkt me zeker schrikken. In NH waren ze ook al actief. Ik neem mijn zadel maar gauw mee naar huis vanavond.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 08:56

heb je het over de stal van Ig joh???
ongelofelijk!!! is zo'n branddeur zowat met slot inderdaad.........tjee wat ee moeite doen ze toch zeg.....

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 09:34

Yep, je hebt het goed Ingrid, het was bij Ig. Iedereen de zadels kwijt, terwijl een aantal dit weekend zouden starten. Waarom we op onze stal en andere stallen in de buurt voorzichtig zijn geworden is dat waar gestolen is juist best goede beveiliging was aangebracht. Voorlopig maar mijn nieuwe GP thuis houden..... Moet er niet aan denken dat mijn nieuwe dure zadel gestolen wordt. Zelfs mijn goede hoofdstel en laarsen nemen we mee. Alles wat maar enige waarde heeft op de zwarte markt en waar wij super mee onthand zijn als we het niet meer hebben. Tis was slepen met je spullen maar heb het er wel voor over.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:36

Jemig... dat is allemaal behoorlijk dicht in de buurt!
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal een melding ervan maken bij ons op stal!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:38

ja bij mijn vorige stal (manege) zijn 15 november alle zadels meegenomen, inclusief de mijne Boos!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:44

Waar gaan die zadels eigenlijk naar toe? Er zal toch wel een markt voor zijn, anders gebeurt het niet. En op marktplaats adverteren of bij ruitersportzaken in Nl. aanbieden lijkt me niet zo handig.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:49

naar duitsland heb ik gehoord en daar worden ze op de zwarte markt verkocht.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:49

ook worden er hier rond almaar heel veel gestolen,pension in oude niedorp,pension in sint pancras en handelsstral,dus allemaal goed opletten,wij nemen zadels al mee naar huis ondanks dat kantine pal naast huis staat en er ook sloten op zitten.
Ze zijn verdomd brutaal!

Z1+4

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 09:50

Volgens mij gaan de zadels naar het buitenland. De diefstal van vorig jaar was bij Manege Zilverster. Ook een stal waar je geen diefstal zou verwachten gezien de hekwerken en de afgesloten kasten. Bij ons staat iemand die daar ten tijde van de diefstal stond. Ze heeft nog een leenzadel, dus ook die gelijk mee naar huis genomen.

Pas dus goed op je spullen. Zorg voor een goede verzekering of neem het mee naar huis. Let wel op, al ben je goed verzekerd, je krijgt maar de dagwaarde terug. Plus dat gebleken was bij de diefstal vorig jaar in Zoetermeer dat de ene verzekering de politie verklaring goedkeurde en de andere verzekering vond dat losgebroken kasten onvoldoende inbraakbewijs was!!!

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:59

hee wie staat er bij jullie dan?angela?met festra?ik stond dus ook op zilverster en angela had de kast naast mij.

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 10:04

en het onvoldoende bewijs was dus mijn verzekering! Boos!
ik heb t een week geleden pas teruggehad! ik had een stubben zadel wat ik leende en gekocht heb, die heb ik teruggebrachtomdat ik niet kon slapen terwijl er zo'n duur zadel op stal lag..ik heb m ingeruild voor een tweedehands passier en als die gepikt wordt so be it. ik moet het een keer loslaten..ik sta nu op een boerderij waar ik 4kant uitgelachen werdtoen ik vroeg of het goed beveiligd was...Verward
hier?beveiligd?hier gebeurt toch nooit wat? ben bijna de enige met een slot op mn kast.
maar goed let r wel goed op en als ik nu een autootje had, had ik m wel meegenomen maar elke 20 minuten heen en terug (lees: ALTIJD tegenwind) op mn fietsstuur gaat me wat te ver.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:54

Vorige week zijn ook de zaldels gestolen bij de Flardingha (Vlaardingen). Pas goed op idd!!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:37

Getsie,wat dichtbij allemaal.Ik sta ook in Zoetermeer.Straks komen ze bij ons ook.Jakkie!!!

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:48

Jee, dat hebben ze slim gedaan.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:35

nou ligt wel erg dicht in de buurt van de molenkamp in nootdorp k zal het doorgeven bedankt Haha!

Ingrid2
Berichten: 96
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 12:53

Het zadel van mijn zus en uit de stal er naast zijn ook gestolen; zij staat op manege het blauw gele vendel in Pijnacker. De overige zadels hebben ze laten hangen, waarschijnlijk omdat die zadels in hokjes hangen die achter de stal is en ze niet de stal in durfte.(?) Bij mijn zus konden ze via een lege stal naast haar stal haar hokje in en hup een zadel van 1300 euro verdwenen! Echt onwijs balen , dus mensen let op je dure spullen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, AmyJamess, Ann, Benzz, ikkedus, Kimm4, Padoertje, RenateHidden, xSannee en 158 bezoekers