vakantie met paard!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 20:31

Ik ban vandaag terug gekomen van vakantie met onze pony's. Omdat we niet 1 of 2 pony's konden alleen achterlaten of 1 of 2 pony's alleen op een wei zetten, hebben we gewoon de hele boel meegenomen en 3 weken in de Vlaamse ardennen gaan zitten. Onze drie pony's moesten op 2 trailers en mijn tante reed daar een van. Na 2 uur riujden kom je in kluisbergen aan. Prachtige heuvelige streek met een leuk bos.

We hebben ook het koetsje meegenomen op vakantie, maar dat was niet zo'n succes. Er is duidelijk niet aan menners gedacht (slagbomen in het bos enzo) en het landschap gaat wel heel erg bergop-bergaf. Met rocky rijden was natuurlijk zalig! *LOL* Wat zijn training 'bosritjes maken' betreft zit het wel goed, maar aan dressuur en springen zal ik de komende weken wel wat mogen sleutelen. Hij zal in elk geval wat spieren bij hebben in zijn billan van als die bergen opgaan!!! We hebben veel avonturen beleefd zoals bevoorbeeld eens erg vast zitten op een weggetje enzo (heb nu een brief gestuurd naar de dienst van toerisme dat het eens moet gedaan zijn met die paarden geen degelijke wegjes aan te bieden!)

Foto staan in het plaatjesforum: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=10&0

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: visje op 2001-07-20 21:31 ]</font>


aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 13:43

Hey Femke!!!

Oh, dat zal wel ZALIG geweest zijn zeg!!!!! Een droomvakantie...
En in Kluisbergen... daar zijn wij toch nog met 'erica' geweest? Knipoog

Ben nu naar je foto's aan het kijken, degene die al op het scherm volledig staan zijn alleszins prachtig, en mira zeg *zucht* Lovers

Ik ga is verder kijken hé Party!!


daaag

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 10:02

Ja, ik ben nog voorbij 'Villa Vogelsank' gegaan, waar we hebben overnacht... brrrr... gedaan met die 'erica'...
Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 10:11

Ik ga als het goed is over 2 weken op vakantie met mijn paard. Ik moet er helaas wel 1 thuis laten! Verdrietig

Maar wel lekker, in het bos rijden enzo. Alleen die stomme dazen/horzels he!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 20:33

Ja Jura, dat was bij ons dus ook het probleem een beetje. Ik wilde gerust wel alleen Rocky meenemen, maar dan zouhij alleen op een wei staan en dan zou ik bvb. Mira nog kunnen meenemen, maar wij hebben maar ('maar') 3 pony's en dan zou Maya weer aleen zitten. Er zou er altijd eentje alleen achterblijven en dat zijn ze niet gewoon, dus hebben we ze gewoon alledrie meegenomen (een gedoe zeg!)

Veel plezier met je vakantie en vergeet vooral geen vliegenspul mee te nemen, want vakantie betekent altijd insecten, ongeacht welke plaats. Volgens mij is het een soort vakantieregel Knipoog

Femke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 22:08

Gelukkig blijft Razinda samen met het paard van mijn stalgenoot in de wei anders zou ik haar ook niet alleen laten hoor!

Ja ik ga zwaar bewapend op vakantie; vliegendeken, vliegennetje, vliegenmepper, vliegenspul...etc etc! Helaas helpt het meestal allemaal niet zo!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 17:16

ja, een vliegenmepper heb ik echt gemist. Je weet niet hoe handig dat is! En toch iets prettiger dan met de losse hand dazen doodmeppen...
Dazen moet je eigenlijk uiteen wrijven, dat is pas vies (*splatch*). Clown

Femke

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:01

het lijkt me echt cool als we paardjes gewoon mee konden nemen op vakantie!!!! *zucht**droom* Haha!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Legor&Jacq

Berichten: 37
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: 030

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:41

Jaaaaa heerlijk met je paardje op vakantie!!
ik heb er maar een en we gaan 27-08 een midweekje samen op vakantie naar loon op zand...
Is iemand daar wel eens geweest??
heb ik nog nooit gedaan ik ben best een beetje zenuwachtig hoor....

Visje, geweldig voor je je kunt er voorlopig vast wel weer tegen(al is het even geleden weer)
groetjes

Hou van je paard om het plezier dat hij je schenkt, niet om de prestaties die hij levert!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, GrapeshotBot, lanouska, Mark0919, Pallatin, pluklief, Sting en 51 bezoekers