Noodweer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:33

oh, niet om uit te staan he, moest ineens denken aan 5 jaar terug, zal ik nooit vergeten dat ik iets dergelijks heb meegemaakt met Sharief.
Hij stond in de bak en wou voor geen zak wortelen mee naar stal.
Ik drijf en Sharief bleef gewoon gezellig met z'n kont tegen de hoosbui in staan.......
Toen moest ik nog met ov naar huis....

Eng hoor dat weer..

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:41

Het was heel raar, ik reed ook in die vreselijke bui! Ik reed van prachtig weer een soort van hel binnen... Heel onwerkelijk, maar wel lekker droog in mijn autotje...

Ik wist niet hoe snel ik op stal moest komen, want vind het erg vervelend als het onweert en flitst... Aangekomen meteen touw van Jura overgenomen en de laatste paarden die nog in de wei stonden naar binnen gehaald.

Verbazingwekkend genoeg, was ik redelijk droog gebleven, de bui naderde al het einde. Maar door mijn geren en gespring naar en in het land had mijn broek - kwam zo uit mijn werk - een geheel nieuw uiterlijk gekregen Verward . Tot aan mijn knieen was ie zo'n beetje zwart en daarboven kwam z'n eigen kleur weer een beetje naar voren...

Ook was - door de vele regen - de afvoer een beetje verstopt geraakt, kon in iig het vele water niet verwerken.... Boos! Hierdoor liep het water de stal in, zo de eerste box in... Frusty Snel hozen met een aantal mensen en paardjes (moeder met veulen) weer lekker naar hun eigen stalletje... op een lekker dik strobed! Haha!

Jura: dank voor het binnenhalen van m'n meisje!!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:05

Ik zat ook in dezelfde bui.Was echt vreselijk binnen twee minuten was ik helemaal doorweekt en alles woog ook een paar kilo zwaarder.Gelukkig hoefde ik er maar één naar binnen te halen en gelukkig waren we met z'n tweetjes,want dat arme ding was helemaal gestresst omdat haar maatje er al uit was vanwege de hoefsmid.