Gij vervloekte rotknol! Heb het helemaal gehad.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Gij vervloekte rotknol! Heb het helemaal gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 00:04

Zoals jullie in dit verslag kunnen lezen [VvdD] Vandaag dressuur en behendigheidswedstrijd heb ik al een ietwat beurs lijf opgelopen. Vanavond toch nog even een kort bosritje gemaakt om wat te doen, t ging allemaal wel aardig, stap was te verdragen, in draf ging lichtrijden niet wegens been en doorzitten niet wegens kont, maar verder wel aardig gereden, heb haar nog door een plas gekregen, weliswaar achterwaarts ipv voorwaarts, maar wie weet in de toekomst?
Enfin, waar het dus fout ging was op een klein bospaadje, we kwamen een greppel tegen met wat water, en daar wilde ze nou eens NIET doorheen Dus ik afgestapt en wilde haar erdoor leiden, uiteindelijk stond ze er met twee voorpoten erin, en dus ik stapte weer op de overkant, en ineens springt ze eruit en knalt keihard tegen mij aan. Ik val voorover en ze stapt nog wat over mij heen. Resultaat, twee pijnlijke knieën, wat blauwe plekken en een hoefadruk op mijn al beurse kont (die andere kant heeft weer niets), en een megakwade Maya. Want toen ik opkrabbelde liet ik even de teugels los, en zij stapt vrolijk (oortjes naar voren) door, en luistert niet naar mijn smeekbedes en dreigementen om te stoppen. Dus ik achter haar aan gestrompeld, en ik zie in de verte iemand lopen en ik roep of ze mijn paard willen vangen. Dus die man die gaat braaf stilstaan maar kijkt zeer angstig, dus Amanda zeer geïnteresseerd, dus kon ik haar weer vangen. Vervolgens teruggegaan en nog een drie keer haar erdoor geleid en dat ging weer goed.
Maar nu ben ik dus echt helemaal beurs, de inventarisatie van vandaag en gisteren: Gevoelige enkel wegens overbelasting, linkeronderbeen blauwe plek, beide knieën dik en beurs, rechterknie vanachter dik, linkerknie klein wondje, linkerkont beurs en dik, linkeronderarm blauwe plek, linkerelleboog geschaafd, rechterbovenarm blauwe plek, linkerduimnagel opgelicht, rechtervingers geschaafd. Dus die knol bekijkt het maar, morgen ga ik nog naar stal haar neus insmeren tegen zonnebrand maar verder doe ik voorlopig niets meer.

Aaaagh, rotknol soms...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:49

leuk he Tong uitsteken

paardrijden! Lovers

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:53

ja , je hebt van die dagen dat je ze het liefst achter het behang wil plakken of er worst van wilt maken Vork .

Nou ja eerst weer 'beter' worden dan heb je weer alle kracht Haha!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:56

Rust maar lekker uit, en veel sterkte. Ga pas weer emt je paard verder als je helemaal op krachten bent. Laat er desnoods iemand anders op rijden, zodat ze niet één bonk energie is als jij er weer op wilt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:30

Dat de pijn maar snel weg mag gaan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:46

Iedereen bedankt voor de opbeurende woordjes. Je hebt inderdaad van die periode's dat je in staat bent om ze achter het behang te plakken of om de slager te bestellen Maar ja, even rust en we kunnen er weer tegenaan. Ik denk dat ik zaterdag of zondag wel weer ga rijden, dan zal de meeste pijn wel weg zijn, en ik ben niet zo haatdragend Lachen En Amy, energie heeft ze niet zoveel, t is nogal een rustig paardje, maar kan zo eigenwijs zijn. Lips are sealed

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:52

En dan zijn er nog mensen die beweren dat sporten gezond is. }> Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:10

Onthoudt goed hè, 3 maal is scheepsrecht }> Knipoog
Wat een pech ook zeg allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:26

Tong uitsteken 3 maal, ik ben vorige week nog met wagen en al omgekieperd, (ook met haar) daar heb ik nog een mega-blauwe plek op bovenbeen van, de rest is alweer genezen, of is dat te lang geleden voor 3 maal scheepsrecht? Wat moet ik dan nog meer verwachten?
En je zou er inderdaad aan gaan twijfelen of sporten gezond is Scheve mond

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:29

Ach, dammen is zo'n saaie sport. Paardrijden is tenminste nog goed voor je sociale contacten (huisarts, ziekenhuis, mannen die je paard moeten vangen en ga zo maar door!)

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:19

Arnica zalf!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:14

ik vind het wel lief van je dat je TOCH nog even haar neus gaat insmeren!!!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 17:02

En toch wil je niet zonder Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 17:09

Haha! Je hebt helemaal gelijk Sugarmiss, heb al geen haatgevoelens voor haar meer. T was gewoon stomme pech en een klungel van haar en mij, doet wel zeer maar ja, ik heb voor paardrijden en voor deze knol gekozen.

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 17:59

Passionato schreef:
Arnica zalf!!

Jah heel goed spul is dat en echina forse en molkosan is ook goed om het af te deppen als je het bent gevallen (ivm vuil)....