Gekke koeien!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Gekke koeien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 21:24

Toen ik vandaag op stal aankwam, zag ik dat de paarden al binnen stonden. Dat was wel raar, want normaal gaan ze pas om 5 uur naar binnen. Ik keek de wei in en toen zag ik eens 3 koeien staan. Koe 2 koeien en een kalfje. Daarom hadden ze de paarden binnengezet. Die koeien waren door alle stroomdraden heen gegaan en ze stonden met het schuim op de mond enzo.

We wisten niet van wie de koeien waren of waar ze vandaan komen. Een uurtje later kwam er een boer aan met een trailer. Hij was dus opzoek naar zijn koeien. We hadden een heel plan bedacht om de koeien te vangen, maar het lukte maar niet. Uiteindelijk had de boer een andere koe meegenomen, als lokkoe, zegmaar. Sloeg nergens op en het hielp voor geen meter.

Iedereen van stal wilde helpen, maar dat mocht niet, dus zijn we allemaal op het hooi gaan zitten, dat opgestapeld ligt en gingen we allemaal kijken. Het was echt grappig om te zien. Daarna kwam de dierenarts, want die wou de koeien dan schieten met een verdovend middel, zodat ze niet zo bang waren en steeds wegrenden. na een uurtje hadden we ze nog steeds niet te pakken en de dierenarts wilde niet schieten, omdat de andere koe dan weg zou rennen als hij de ene koe geschoten had.

Uiteindelijk hebben de mannen het maar opgegeven en ze gaan helemaal naar Ossendrecht (de stal is in Hoeven) om nog 2 andere koeien te halen als lokkoeien, maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Morgenochtend om 5 uur komen ze met die koeien om het te proberen. Waarschijnlijk gaat het dan lukken.
Jammer dat ik moet werken anders had ik het heel graag willen zien. *LOL*

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow


Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:45

Ze stonden er net nog steeds, de koeien in de wei en het kalfje hebben ze in een stal gezet. (Ja we staan op dezelfde stal).
Was echt grappig, alleen die paarden kunnen niet naar buiten das minder

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, GrapeshotBot en 34 bezoekers