Jongens zijn wel geinteresseerd in paarden! :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Jongens zijn wel geinteresseerd in paarden! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:16

Jaja echt leuk hoeveel jongens je tegenkomt als ik aan het rijden ben die ook willen leren rijden.
Vandaag ook weer. Errsty vroeg hij: Is dat een paard Lips are sealed Ik zo nee een ezel. Maar hij bedoelde dus een pony ofzo.
Nouja ff gelult en hij wou ook paarden, en voreg waar je kan leren rijden. Echt een uur over paarden gelult. Met een jongen Haha! En hij wou dan ook de arabieren als hij kon rijden uit Turkieen meenemen ofzo.
Nou toen maar ff het ares van de manege gegeven kunnen we weer lachen Extreme duivel

Pas vroeg ook een jongen helemaal hoe alles moest en heb ik nog een paar keer meegemaakt.

Maar waarom er dan zo weinig opzitten Verward Ze vinden het wel leuk. Lachen


Samshorse

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:20

Er zit er ook een bij mij in de les op de manege en hij vindt het ook leuk,
maar alle andere jongens die ik ken vinden het slap gedoe,
alleen maar voor meisjes.

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:22

haha mijn vriend vind t geweldig en trekt mij van mn paard af omdat hij wil rijden ik vind t super hij begon zelfs over een eigen stal beginnen maar dat wil ik niet hou t wel lekker als hobby!

Huisvrouw

Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:28

Hoi hoi, mijn vriend is vorig jaar ook begonnen met lessen bij een manege en pakt nu ook af en toe mijn paard. En fanatiek dat ie is!!!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:37

Ergens vinden ze het wel leuk
Maar op een of andere manier vinden ze het niet stoer genoeg ofzo...

* Schijnheilig ze zijn gewoon als de doods er voor Knipoog *

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:39

Avanti schreef:

Maar waarom er dan zo weinig opzitten Verward Ze vinden het wel leuk. Lachen


Omdat 't niet stoer is Echt stom is dat. Er zijn inderdaad jongens die het heel leuk vinden, en het graag zouden willen doen. Maar ze doen het niet omdat ze zich schamen.

*geen onderschrift*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:40

Maarja volgens mij zijn er echt al een paar opgegaan die het imj hebben gevraagt. Als ze dat niet doen hoeven ze het ook niet te vragen

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:42

Daar heb je gelijk in! *LOL* Er zijn ook gewoon jongens die er nog nooit over na hebben gedacht en als ze je dan zien rijden zoiets hebben van: he, dat wil ik ook! Haha!

*geen onderschrift*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:47

hihi mischien denken ze mischien dat het uhm hoe zeg je dat: wel lekker is }> *LOL*
Temsite is mij veel gevraagt of het lekker is Lips are sealed

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:48

Jaaaaaaaah echt erg! Komen ze aan: "Hey, 75% van de meisjes komt klaar op hun paard. Daar hoor jij zeker ook bij?"
Haha, ik begin dan altijd te kreunen, dan hebben zij ook weer hun zin. Tong uitsteken

*geen onderschrift*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:57

Ik zit altijd volop te flirten als is aan het rijden ben echt heel grappig. Alleen soms gaan ze echt stoppen enzo dan cross ik gewoon weg Haha!

Had trouwens vanmidag ff ruzie met een paar poedersuiker jochie's. Ik ruijd gewoon op mijn fiets langs kwam van stage terug dus zonder paard enzo. Zegt tie ja paarden stinken. Dus ik zoo jij niet dan en hou je ******* ***** *LOL* Zeg hij weer wat over paarden, nou ik volop schelden. Bah poedersuiker ventje's. Kan ik echt niet tegen zulke jongens. Jammer dat ik geen zweep bij me had Schijnheilig }>

hihi heb trouwens er weleens een vent een tik meegegeven met mijn zweep Extreme duivel

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:08

Avanti schreef:
Ik zit altijd volop te flirten als is aan het rijden ben echt heel grappig. Alleen soms gaan ze echt stoppen enzo dan cross ik gewoon weg Haha!

Had trouwens vanmidag ff ruzie met een paar poedersuiker jochie's. Ik ruijd gewoon op mijn fiets langs kwam van stage terug dus zonder paard enzo. Zegt tie ja paarden stinken. Dus ik zoo jij niet dan en hou je ******* ***** *LOL* Zeg hij weer wat over paarden, nou ik volop schelden. Bah poedersuiker ventje's. Kan ik echt niet tegen zulke jongens. Jammer dat ik geen zweep bij me had Schijnheilig }>

hihi heb trouwens er weleens een vent een tik meegegeven met mijn zweep Extreme duivel


Joh op die snotapen moet je niet eens reageren, dan hebben ze er ook geen lol van

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 21:22

Nee joh lekker terug schelden, kon ze trouwens ook een 1e vond mij nog leuk ook Lips are sealed Frusty

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 23:20

Mijn vriend heeft nu 2 lessen gehad van Desiree en wil echt wel een beetje fatsoenlijk leren rijden. Afgelopen donderdag is hij met mij mee buiten gaan rijden.... hij op Sando en ik op Peru.... Heeft me 6 jaar gekost maar nu ben ik happy !!!!!!!!!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 23:34

Wordt helemaal jaloers op jullie Haha!
Mijn vriend staat op de foto met Par...en dat vodt die al een hele opoffering...geloof niet dat die paardjes leuk vindt Schijnheilig

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 06:03

Sily: Het zijn mijn vriendje's niet hoor Knipoog Maar als ik er 1 neem dan moet het wel een paardenmanneke zijn *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 08:48

Mijn vriend is dus gewoon bang voor paarden! Niet leuk hoor. Haha.
Paar weken terug issie een x verplicht mee geweest. Tong uitsteken Ik had toen de Gribaldi nog op proef en die kwamen ze 's avonds ophalen, toen hij bij mij was. Dus tja, toen moest ie mee. Haha! Denk maar niet dat ie in de buurt van een paard kwam hoor! Heb m nog net zo ver gekregen dat ie Camilla's buurpaard een aai gaf toen ze met haar neus door de tralies kwam. Maar zelfs dat vond ie eng. Tong uitsteken

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:04

Die van mij is ook zo'n held (op sokken dan) Haha!. Ben benieuwd wanneer ik hem ooit zover krijg een keer op mijn knollie te klimmen (met schofthoogte 1,68m, oftewel veel te groot en eng volgens hem). En het is zo'n schatje.... (mijn paardje, hé) Lovers

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:53

Mijn vriend vind paarden wel leuk. Soms komt ie ook onverwachts bij mijn lessen kijken en toen ik een tijdje de pony van een meisje reed is ie er ook een aantal keren opgestapt, was wel een heel komisch gezicht hoor

palousa_boy

Berichten: 10417
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:23

ikkuh ook Haha!

ik als jongen zijnde, meestal wel in de minderheid, maar wel altijd aandacht, of ik dat nou wil of niet :S
IT'S LONELY AT THE TOP zeg ik dan altijd maar:D
hoe ik begonnen ben?? tja, was geloof ik bij 2 vriendinnen. die reden tegenover mijn huis, daar lag toen nog een bak, nu een hoop puin:S maar toen zag ik ze rijden.... ik een paar keer heen gegaan.. en een paar weken later kreeg ik mn eerste lessen van hun, en kon ik al lichtrijden, voordat ik überhoubt kon rijden Haha! maargoed, van het een kwam het ander, en toen ben ik samen met mn nichtje op les gegaan, eerst in dezelfde groep, daarna schoot ik een paar groepen verder:D nu ik niet zo heel veel leer in de les, moet ik het maar bij andere mensen leren:D en rijd ik dus hier en daar een paard voor een paar keer om wat verdere ervaringen op te doen.

maargoed, ik zal de rest van mijn levensverhaal voor me houden Haha!

greetz jef

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:30

Volgens mij vinden jongens het idd niet stoer genoeg. Of ze weten gewoon niet dat het zo leuk is. Ik zie namelijk ook veel jongens die gaan rijden omdat iemand in hun familie/ vriendin rijdt, en dan meegaan en uiteindelijk het ook wel eens willen proberen en toch wel heel leuk vinden Haha!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:36

Jongens vinden het idd niet stoer, ben 8 jaar geleden samen met mijn broer begonnen, die ging toen net naar de midderbare school (dat is lang geleden Haha!:D) en hij vond het niet stoer genoeg dus moest hij eraf.
Wat je wel ziet bij jongens: of ze kunnen er helemaal niks van, of ze rijden super goed!! Haha!:D

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:31

Bij ons op stal rijden er aardig wat. Misschien dat westernrijden wat druk van de ketel afhaalt. Je hoeft niet in strakke broeken e.d. Scheelt heel wat denk ik.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:49

Het 10 jarig zoontje van een vriend van me rijdt sinds een half jaar nu paard op de manege. In zijn les zitten nog 2 jongens en ook de lessen daarna zitten jongens..? Ik viel bijna van mijn stoel toen ik een keer kwam kijken bij zijn les, op het terrein, in de kantine/stallen tec, 1/3 jongens en 2/3 meiden... Waar waren die jongens in mijn paardrijtijd op de manege????

Maar mijn vriend en ik hebben een maand terug een paardje gekocht waarvan iedereen zegt dat het een mannenpaard is.. Hij gat nu dus ook maar op les Haha!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:13

Ik gaf les aan een groep volwassenen(samen met SAKKIA ) en daar zaten toch wel wat meer mannen dan vrouwen, dus ehet komt wel maar pas op wat latere leeftijd...

er waren 5 mannen en 2 dames dus dat zegt al genoeg... gewoon afwachten dus Knipoog Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ravie2013 en 34 bezoekers