monsters in een tentje ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 08:44

Gisteren een heerlijke buitenrit gemaakt. Komen we terug, staat er in 1 keer een felgekleurd tentje middenin het bos en hebben die mensen ook nog eens hun was opgehangen tussen 2 bomen. En da's natuurlijk heeeel wat enger dan treinen, vrachtwagens en al het andere wat je normaal zo tegenkomt op een buitenrit Knipoog .
Ik heb Lois dus met z'n neus op de feiten gedrukt: ga maar kijken, dat is niet eng. Toen ie het eindelijk vertrouwde stapte ie ook nog op een plastic zak (ahhh, een monster in een plastic zak). Grote neusgaten, nek in de krul en oren recht naar voren. Wat een aansteller kan een paard soms zijn. Ik kan hem helemaal aankleden met een groot oranje zeil, loopt er rustig overheen aan de lange teugel en springt zelfs over een hindernis van zeil, maar een klein zakje bij het tentenmonster is te veel voor meneer. Zelfs 2 passerende treinen onder het viaduct (echte klereherrie!!) doen hem niks. Maar het tentenmonster was weer een goede les voor m'n knollie. Je weet maar nooit wat voor monsters je allemaal tegen kunt komen in het bos Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 09:21

jaaa dat monsterbos whaaaa... haha je hebt gelijk paarden kunnen zich aan stellen, expensive zag laatst ook een stuk zeil of plastic opwaaien en met een in een bocht ervan af, met de oortjes naarvoren en telkens schrok ie en dan deed ie ff zo schrikreactie dat voelde ik ook, netalsof er veel vliegen op hem zaten
paarden zijn soms rare wezens vind je niet?