helemaal niet lekker gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

helemaal niet lekker gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 08:36

Gisteren was Nicoline zo vervelend, zo heb ik haar nog nooit meegemaakt.
Eerst wilde ze op de linkerhand niet door 1 bepaalde hoek. Niks aan de hand, ze was gewoon irritant. Toen een paar keer erdoor gereden en toen ging het weer goed. Daarna op de rechterhand. Voor de bocht op de noodrem. Eindelijk door de bocht, gelijk op de volte en er nog een keer langs, ging ze linksom en wilde niet naar recht. Later in galop een hele grote sprong opzij zodat ik er echt bijna naast lag. Lips are sealed En zo ging het een half uur door. Ik werd er GEK van en ik vond het eng. Ze was zo onvoorspelbaar, ik zat er echt op zo van wat gaat ze nu weer doen. De hele trucendoos ging open! En dat allemaal in de stromende regen.

Vanavond ga ik weer rijden en daar ben ik nu al zenuwachtig over, ik ben niet zo een held en ik heb echt geen zin in dat soort geintjes....

Soms is paardrijden opeens een stuk minder leuk...


Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 09:49

idd zo word paardrijden wel wat minder leuk...zulke dingen flikte mijn oude verzorgpaardje ook...niet echt wat je noemt lief

Your stairway lies on the whispering wind

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 09:57

Ik ken dat en heb precies hetzelfde GEHAD want geloof me het gaat ook weer voorbij en dan is het rijden weer leuk en loop je met je hoofd in de wolken.
Het wordt ook een stuk warmer deze week dan hebben de paarden ook een stuk minder praatjes Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berryz, GoogleAdsense, ogidni, sterregoud, Vagabondo en 32 bezoekers