wat zouden jullie doen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

wat zouden jullie doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 20:40

ik had dus een verzorgster voor mijn net 4 jarige hengst
later heeft zei zelf een shetlander gekocht.

Die shetlander stond ook bij mij opstal
Sinds gister heeft ze die verhuisd omdat ze bij mij opstal niemand mee mag nemen
En omdat ze het te ver van de huis afvind

Maar nou vroeg ze gister of we nog steeds vrienden waren en of ze
wel gewoon op mijn paard mag blijven rijden

aan de eene kant vind ik het wel goed
Maar aan de andere kant heb ik zoiets
van je haald je eigen ponytje weg omdat het te ver is maar je wilt
wel mijn paard blijven verzorgen dat is dan toch ook te ver

maar ze wil hem dus alleen op dagen doen die zei kan
maar daar heb ik niet echt veel aan
want ik kan zelf niet rijden vanwegen me rug
en ik wil dus liever iemand die iedere dag met hem rijdt
en lessen met hem gaat rijden
en als ze willen wedstrijden
en het liefst zou ik zelf rijden maar ja

wat zouden jullie doen?
zouden jullie haar laten verzorgen of niet

hier een paar foto's van piaffe het paard
en zijn toen nog verzorgster

Afbeelding

Afbeelding


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:13

Ik zou gewoon een ander zoeken,Er zijn zat die elke dag willen rijden en wedstrijden willen doen.
Hier kan je niet van op aan vindt ik,misschien komt ze wel 1 week niet en dag 2 dagen wel weer en dan weer 2 weken niet het is maar wanneer het haar uitkomt wanneer ze zin heeft om te rijden.
Ik zou een ander zoeken,

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 22:16

ja ik zit er over te denken om een ander te zoeken maar ik vind het ook weer zo banketstaaf

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 22:21

ik zou proberen iemand anders te zoeken. al blijkt dat moeilijker als je denkt als ik al die verhalen hier op bokt lees.
maar ik denk dat je je alleen maar gaat ergeren als ze weer es een week nie komt ofzo. dan kun je beter een verzorger zoeken die echt regelmatig komt en je paard de aandacht en beweging geeft die hij verdient.

en je moet er niet naar kijken dat het banketstaaf is voor haar. het is jouw paard, dus jij mag ook bepalen wie der op rijd. en zij haalt toch ook haar shet bij jouw weg. ik vind het een beetje vreemd. haar pony ergens anders neerzetten en dan toch op jouw paard willen blijven rijden. dan is toch alleen maar onpraktisch dat ze op 2 verschillende plaatsen staan.

en nie verkeerd opvatten, maar waarom mag ze geen andere mensen meenemen naar haar paard? heb je liever geen vreemden over de vloer? naja, als je vind dat mij dat nix aangaat snap ik het ook wel, maar was gewoon nieuwschierig. Lachen

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 22:27

nou ik wil geen andere mensen bij mij opstal omdat ik het vaker mee heb gemaakt dat als het eerst een goeie vriendin is en je krijgt ruzie dat ze daar inbreken en de stal is zo'n 30 kilometer van mijn huis vandaan en tussen volkstuintjes dus niemand kijk erop

en ik vind het gewoon niet prettig als er andere (die ik niet ken ) op mij stal rond hangen

en daar komt nog eens bij dat zei een rare vrienden groep heeft die op mijn stal lopen te blowen enzo

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 22:30

ow, dan kan ik me der wel iets bij voorstellen dat je liever niet hebt dat ze mensen meeneemt.
maar zoals ik al zei: ik zou proberen iemand anders te zoeken.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 22:33

ja voorlopig staat hij tot oktober op de hengsten wei en dan ga ik iemand zoeken die hem elke dag of om de dag wil rijden
en longeren

maar ik wil alleen iemand voor het rijden want mesten voeren enpoetsen doe ik toch liever zelf *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:40

Als ik jouw verhaal zo lees, zou ik idd naar een andere bijrijder op zoek gaan.
Ik begrijp dat het jou vooral om het rijden gaat. En dit meisje zal dus niet heel vaak komen. In dat geval zou ik op zoek gaan naar iemand die wel een aantal dagen per week kan en wil komen rijden.
Leg dat meisje gewoon uit dat je juist iemand nodig hebt om te rijden en dat 1 of 2 keer per week niet voldoende is. Misschien kan ze je paard wel blijven rijden tot jij iemand anders hebt gevonden?

* To Belg, or not to Belg *

musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:51

wenny schreef:
ja voorlopig staat hij tot oktober op de hengsten wei en dan ga ik iemand zoeken die hem elke dag of om de dag wil rijden
en longeren

maar ik wil alleen iemand voor het rijden want mesten voeren enpoetsen doe ik toch liever zelf *LOL*


wouw nou dan denk ik niet dat je veel moeite hoef te doen hoor hihi je zoekt iemand die elke dag je paard rijd maar niet hoeft te mesten en poetsen en die nog wedstrijden mag rijden ook....

toch jammer dat ik al een eigenpaard heb anders.... Knipoog

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 11:37

hahaha ja maar als ik ze alles laat doen heb ik zelf geen plezier meer met me paard

musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:52

Ja dat is ook zo.wel balen dat je niet mag/kan rijden. Ik vind dat je iemand een hele mooie kans kan geven en zou me dus ook niet zo druk maken over het feit dat je iemand anders wil zoeken. veel succes!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 13:34

musje schreef:
Ja dat is ook zo.wel balen dat je niet mag/kan rijden. Ik vind dat je iemand een hele mooie kans kan geven en zou me dus ook niet zo druk maken over het feit dat je iemand anders wil zoeken. veel succes!



ja nou nog hopen at iemand die kans aanneemt Verward
Maar het komt denk ik wel goed. Pling

Geesjelover1
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 17:42

ik zou iemand ander zoeken want kijk het is wel zielig maar ze hoort eigenlijk juist meer rekening met jou te houden
groetjes

ik hou van je Geesje nu en de rest van me leven

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 17:50

ik zou een ander zoeken.
want idd: ze is er eigenlijk om jou te helpen, en echt zielig is het ook niet, ze heeft haar eigen pony toch ook nog?

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 17:56

ja ze heeft de eigen pony wel maar dat is een shetje daar ken ze eigenlijk alleen maar mee wandelen

overigens rijdt ze ook nog steeds op een manege

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:45

Iemand anders zoeken zo iemand is niet te vetrouwen !!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 23:10

Even ter verdediging van dat meisje... Ik kan me heel goed voorstellen dat ze haar eigen pony heeft verhuist... Ik neem zelf ook graag een vriendin mee af en toe en ik kan me voorstellen dat het heel zwaar is als je de hele week naar je pony/paardje gaat en nooit eens iemand mee mag nemen. Ik denk niet dat ze het banketstaaf naar jou heeft bedoeld maar dat ze deze keus heeft gemaakt om meer sociale contacten te hebben op stal. Tsja, het is jouw recht om niet te willen dat iemand die bij jou op stal staat geen mensen mee neemt, maar ja, dan kan ik me wel voorstellen dat iemand met haar eigen pony (waar je gemiddeld toch al gauw 5 dagen in de week naar toe gaat) ergens anders gaat staan waar dat wel kan. Iig succes met beslissen hoe je het gaat doen met je paard! Lachen

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 00:21

nee maar voor dat zei der paardje kocht wist ze dat ik niemand anders opstal wou hebben want toen verzorgde zij mijn paard al

en ik heb het toen meerdere malen uitgelegt waarom ik dat niet wil


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, ardanwan, Babootje, Berdien, Dries1990, Eve_16, GoogleAdsense, IASCrawler, jokari, kimmetje26, KirstenHorse, laura_estee, mirriejj, MyWishMax, paardje2013, pol013, tienus63, xChoco, YvonneV en 107 bezoekers