Welke leren laarzen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:04

Het wordt een beetje saai, maar ik heb ook Petrie; de Excellent, fijne laarzen die lang mooi blijven en lekker zitten.

Extremely rare and Beyond Compare


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:15

voor de afwsseling: ik heb Deerby laarzen, eigenlijk heeft mn halve club die, en iedereen is er tevreden mee, alleen met warm weer, als je ze dagelijks aahebt, krijg je ze steeds moeilijker aan&uit...zweetvoetjes he Tong uitsteken

maar wil er nu ritsen in laten zetten en ze voor training blijven dragen(met rits gaan ze makkelijker aan&uit!), en wil nu dus nieuwe laarzen kopen, twijfel tussen Petrie en Derby, heb met mn Derby's geen porblemen gehad, ook inlopen was geen ramp!alleen 1x mn hak er onderuit getrapt, zag je zo alle spijkertjes zitten, maar dat is perfect gemaakt.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:17

Citaat:
ben eigenlijk benieuwd naar de prijs van op maat gemaakte laarzen..


Mijn Rectilignes zijn opmaat gemaakt, maar dat was simpelweg omdat de standaardmaten ofwel te ruim ofwel te klein waren. De kostprijs bleeft net hetzelfde!

Citaat:
Ik had eerst ook die van petrie, maar als ik ze nu aantrek en vergelijk met mijn Rectiligne laarzen vind ik ze veel te stijf. Ik heb ze nu ook ong. 8 maanden, gebruik ze bijna elke dag en ze zien er nog als nieuw uit. Ik vond ze nog wel aardig aan de prijs (€350) , maar dat zijn ze ook wel waard.


Ja, goedkoop zijn ze nooit leren laarzen, mijn Rectlignes waren wel wat goedkoper (€320). Maar op mijn zoektocht ben ik er ook tegengekomen van €500 (weet niet meer welk merk) en dat vind ik overdreven...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, bora, Karintich, Luna_Rose, Maaike_Ma, Neon, Renkle, vera_pino, xColorCross en 139 bezoekers