eigen paadje in de les gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

eigen paadje in de les gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 10:21

gisteren was het dan zover. Door omstandigheden van alle kanten was het er nog niet eerder van gekomen maar gisteren dus wel.
Ik heb voor de eerste keer in de les met mijn eigen paard gereden. Was wel wat wennen in het begin. Ze is nog maar net onder zadel en kent nog niet zo heel veel, wel de basis. Omdat er vandaag wedstrijd is en er geen lessen zijn reden er dus 3 mensen mee die anders niet reden dus waren we nu met 7. Heel veel vind ik zelf maar het is een grote bak. Dan kwam er nog eens bij dat we buiten moesten rijden kwestie van de binnenbak klaar te maken voor vandaag. Dus kort samengevat: eerste keer op mijn paard, eerste keer dat ze met zoveel andere paarden reed en dan nog buiten *LOL*
Ik had eerst een beetje schrik en daarom ging de lesgever er eerst effen op maar na 2minuten zag ik dat ze wel echt braaf was en klom er zelf op.
Ik heb een heerlijke les gehad (buiten de 3 keren dat ze met mij op de loop ging Haha! Knipoog ) en heb gemerkt dat we samen veel kunnen bereiken. Maar er moet aan gewerkt worden
Ik kreeg lang alle kanten goede reacties zo van: maar je hebt er toch al meer op gezeten en ik dan ja vorige week zondag een halfuurtje binnen. En dan: waw maar dan ging het wel heel erg goed. En het gaat jullie wel goed precies. Vingers aflikken
ik blij natuurlijk.
(Sorry voor het misschien wat onduidelijke verhaal maar ik ben zo blij dat het goed gaat.)