Weer mooie dag gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 22:11

Vandaag had ik het CH te Schoorl, van mijn eigen vereniging.
Gisteren ahd ik al geholpen met schrijven bij de Z2, echt gaaf!! Haha!
Jasmijn, als je dit leest: ik moest in rijbaan 16 schrijven, ik wist niet wie je was aangezien de ringnrs verkeerd waren kon ik ook niet afleiden waar je zou zitten!
Dus ik vanochtend vroeg zelf gereden.
Ze was erg braaf, zag er mooi uit, maar wel zenuwachig. Dus lang genoeg de tijd genomen om rond te stappen en haar rustig te krijgen. Alles liep perfect op tijd, dus ik kon mooi 9.10u starten, hartstikke mooie proef gereden.
Paar domme fouten van mezelf, dat ze van het been afviel, ze terug viel. Wel jammer.
Maar erg netjes.
De 2de proef gin echt super! Party!! Ze liep super ontspannen, goed door de hals. Beter als in de eerste proef.
Dus ik was totaal in mn nopjes!
Ik wachten op rpijsuitreiking, duurde nog 2 uur .. dus heb haar maar thuis gebracht.
Terug op het terrein was ik net op tijd. Eerste proef had ik 151 pnt., erg netjes vond ik zelf! Zeer tevreden.
2de proef had ik 158+ pnt. en een 3de plaats! Haha! Lovers Cool
Super blij, echt goed. Weer een puntje, op eigen terrein met 3de prijs... gewoon super! Iowa deed het super, het ging goed en ik weet precies waar ik aan werken moet.
Er reed trouwens ook een meisje van Pampushout mee, weet iemand wie dit was? Vond ik wle grappig!
Nou ik ga dolblij slapen! Gaaaap Party!!
Groetjes Linda, met een super knol *LOL* Iowa *LOL*


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 10:18

woow goed hooor
fijn dat die 2de proef zo fantastisch ging..
nou heb je fijn geslapen??
Party!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 11:27

Ik heb zeker goed geslapen...
ze krijgt nu een beetje 'wedstrijd'rust, want i29 juli ga ik op ponykamp met haar! En dat vindt ze fantastisch. Daarna maar weer wat wedstrijden! Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:18

hey pinnielinnie,ik was ook op schoorl,niet gestart maar kwam even kijken,woon toch dichtbij en was heerlijk weertje,zat je toevallig bij lia de ruiter te schrijven? Verward
die jureerde z2 bij de paarden die rijd een van mijn paarden 4 keer in de week,dieuwertje van donselaar had geloof ik gewonnen bij haar.
ben 2jaar geleden wel gestart toen was ik 4e,wel f40gulden gewonnen was mijn eerste prijzen geld ga ik ook niet omruilen voor euro's bwaaar ik als aandenken ik hoop volgend jaar weer mee te doen.
mvg nathalie Gaaaap


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dido2316, dierenfan, Juliet06, nafkedemi, nien81, Pellelilly, SemrushBot, Supertje, Talindos, Titsia, turtlelito en 118 bezoekers